۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۸
کد خبر: ۷۳۷۴۹
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:
آیت الله حسینی بوشهری گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی همواره در صدد پی بردن نقاط آسیب پذیرمان و در اصل ردیابی رمز و راز پیشرفت کشورمان هستند.

به گزارش پایداری ملی و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم،  آیت الله حسینی بوشهری، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دیدار مدیرکل اعضای کمیته‌های تخصصی پدافند غیرعامل استان، تبیین فکورانه و آگاه سازی عموم مردم از اقدامات، برنامه‌ها و فعالیت‌های سازمان پدافند غیرعامل را یک امر مهم و ضروری دانست و گفت: در تبیین این اقدامات باید به گونه‌ای عمل کرد که دشمن به نقاط ضعف یا قوت نقاط و ارکان مختلف کشور پی نبرد.

وی تامین امنیت مردم در حوزه‌های مختلف را کاری سخت و دشوار دانست و گفت: پدافند غیرعامل در این راه باید با اتکا به ظرفیت‌های بومی و شناخت دقیق نیاز‌های کشور در زمینه‌های مختلف ازجمله پاسخ به جنگ سایبری و توسعه هوش مصنوعی برنامه ریزی‌های کلان و گسترده‌ای داشته باشد.

آیت الله حسینی بوشهری همچنین با اشاره به وقایع تلخ غزه و کشتار مردم مظلوم فلسطین گفت: رژیم غاصب صهیونیستی با این کشتار وحشیانه و تخریب بیمارستان‌ها نشان داد به اوج شکست نزدیک شده است.

آیت الله سعیدی تولیت حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها نیز در این دیدار، پدافند غیرعامل را سازمانی مهم و ارزنده در جهت توسعه و پیشرفت و موجب حفظ امنیت کشور در مولفه‌های مختلف توصیف کرد و گفت: برای تحقق اهداف و برنامه‌های خود باید شناخت کاملی و جامعی از تهدیدات دشمن داشت.

وی افزود: شناخت تهدیدات دشمنان موجب می‌شود، برنامه ریزی جدی تری برای مقابله با آن داشت و در مسیر پیشرفت و اقتدار قدم‌های بهتری برداشت.

امام جمعه قم ابراز امیدواری کرد: تمام دست اندرکاران و مسئولان کشور با اراده و روحیه جهادی در مسیر خدمت به مردم قدم بردارند و فعالیت‌های موثر مفیدی داشته باشند.

در ابتدای این دیدار مهدی متقیان، مدیرکل پدافند غیرعامل هم با اشاره به رونمایی از طرح جامع پدافند غیرعامل استان قم در جلسه شورای اداری گفت:در قالب این طرح تمام نقاط ضعف و قوت استان احصا و در جهت رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت ارائه شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر