۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۵
کد خبر: ۷۳۷۲۹
معاون سازمان پدافند غیرعامل:
معاون الکترونیک سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: صحت خرید تجهیزات حوزه الکترونیک در معادن کرمان را در دستور کار قرار خواهیم داد و مرکز آزمایش الکترونیک ویژه معادن این استان راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش پایداری ملی و به نقل از ایرنا، ذبیح الله حسن شاهی روز سه شنبه در همایش پدافند غیرعامل در معادن در محل سالن سینما آزادی شهر سرچشمه رفسنجان با اشاره به ظرفیت های بزرگ معدنی در استان کرمان افزود: یکی از مهمترین شاخصه های این معادن، خرید ملزومات و وسایل الکترونیکی است که باید بر روی این وسایل اقدامات پدافندی انجام شود.

وی ادامه داد: برای پیشگیری از بروز خسارت های ناشی از تهدیدها در حوزه ملزومات الکترونیکی در صنایع به راه اندازی مرکز آزمایش الکترونیک ویژه معادن کرمان کمک خواهیم کرد.

مصون سازی معادن کرمان اهمیت دارد

مدیرکل پدافند غیرعامل استان کرمان نیز بیان کرد: مصون سازی در حوزه معادن‌ استان کرمان که به بهشت معادن معروف است باید انجام شود که بسیار حائز اهمیت است.

ابراهیم کرمی افزود: در این راستا در حوزه معادن‌ ۲ بحث پیشگیری از تهدید ریزپرنده ها و صحت خرید تجهیزات حوزه الکترونیک در حوزه معادن به ویژه معادن بزرگ را در دستور کار قرار خواهیم داد.

وی تصریح کرد: تجهیزات الکترونیکی که برای معادن استان کرمان خریداری می شود باید مورد آزمایش قرار گیرد و اقدامات پدافندی برای آنها انجام و از لحاظ آلودگی پاکسازی شوند تا آسیبی به حوزه معادن استان وارد نشود.

رفسنجان در ۱۰۰ کیلومتری شمال غرب مرکز استان کرمان قرار دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر