۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۷۳۷۰۳
در بیانیه‌ای مشترک اعلام شد؛
اداره کل اطلاعات استان و سازمان اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان در بیانیه‌ای مشترک از بازداشت ۱۹ عامل گروهک منافقین در سیستان و بلوچستان خبر دادند.

به گزارش پایداری ملی به نقل از خبرگزاری مهر، در بیانیه مشترک اداره کل اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان آمده است: به استحضار مردم فهیم و بصیر استان سیستان و بلوچستان می‌رساند، هم راستا با طراحی سرویس‌های جاسوسی بیگانه برای بی ثبات سازی کشور در سالگرد اغتشاشات ۱۴۰۱، گروهک جنایت پیشه منافقین نیز دست به اقدامات متعدد تروریستی و ایذایی زده است.

این گروهک که از گذشته در پی نفاق افکنی در جنوب شرق کشور بر بستر تنوع قومی و مذهبی بوده؛ طی ماه‌های اخیر پس از نشان، جذب و آموزش تعدادی از عناصر مستعد در فضای مجازی، آنها را به ترور چهره‌های شاخص قومی و مذهبی، ایجاد ناامنی از طریق دامن زدن به اغتشاشات، آسیب رساندن به اموال عمومی، تعرض به مراکز نظامی و انتظامی و سر دادن شعارهای ساختار شکن در مراسم نماز جمعه موظف کرده است.

با حصول اطلاعات اولیه، سربازان و پاسداران گمنام امام زمان (عج) طی سلسله اقدامات مشترک اطلاعاتی و عملیاتی، ضمن رصد دقیق و شناسایی تحرکات منافقین، در اقدامی هماهنگ شبکه گسترده آن گروهک وابسته را شناسایی و۱۹ عضو آن در سطح استان را بازداشت کردند.

از مردم ولایت مدار و شریف سیستان و بلوچستان تقاضا دارد با عنایت به نقشه‌های شوم دشمن برای برهم زدن انسجام، آرامش و امنیتِ استان، با حفظ هوشیاری همیشگی، به ویژه در ارتباطات فضای مجازی، همچون گذشته هرگونه موارد مشکوک را در اسرع وقت به ستادهای خبری وزارت اطلاعات یا سازمان اطلاعات سپاه گزارش کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر