۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۳
کد خبر: ۷۳۶۸۱
استاندار ایلام تاکید کرد:
استاندار ایلام گفت: باید هم‌گام با فناوری‌های روز به حوزه‌ی پدافند غیرعامل توجه کنیم تا تاسیسات کشور در برابر تهدیدات دشمن مصون باشند و امنیت جانی مردم هم تامین شود.

به گزارش پایداری ملی و به نقل از ایسنا، دکتر «حسن بهرام‌نیا» ، امروز شنبه ۶ آبان‌، در رزمایش ترکیبی پدافند غیرعامل در ایستگاه cgs در هفت‌چشمه ایلام، با اشاره به حملات پی‌درپی رژیم صهیونیستی اظهار کرد: اقدامات و حملات پی‌درپی رژیم منحوس و کودک‌کش اسرائیل تداعی‌گر دوران چنگیزخان مغول بود که نماد شقاوت و بی‌رحمی است.

وی گفت: سال‌هاست شاهد جنایات رژیم منحوس اسرائیل هستیم که به مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین به صورت بی‌رحمانه حمله می‌کنند که این حملات را محکوم می‌کنیم و برای مردم غزه آروزی پیروزی داریم.

استاندار ایلام با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت پدافند غیرعامل و تکمیل زیرساخت‌های این حوزه، گفت: مقام معظم رهبری توجه به پدافند غیرعامل را بسیار مهم عنوان کردند که باید به‌صورت جهادی و با رویکرد بسیجی وارد عمل شویم و کشور را بسیج کنیم که این تاکیدات مقام معظم‌رهبری برای همه‌ی مدیران فصل‌الخطاب است.

وی تاکید کرد: بیانات مقام معظم رهبری در خصوص رعایت الزامات پدافند غیرعامل باید نصب‌العین همه‌ی مدیران باشد و باید با دقت تمام زیرساخت های پدافند غیرعامل را تکمیل و بروزرسانی کنیم.

استاندار ایلام تصریح کرد: رعایت الزامات پدافند و برگزاری رزمایش‌های پدافند غیرعامل موجب ارتقاء آمادگی در برابر تهدیدات می‌شود و یکی از اقدامات خوب صورت گرفته، مانور ترکیبی در این ایستگاه است که می‌تواند میزان آمادگی ما در این حوزه را افزایش دهد.

بهرام‌نیا با تاکید بر تکمیل زیرساخت‌های حوزه‌ی پدافند غیرعامل در استان ایلام، خاطرنشان کرد: باید برای مقابله با دشمن خود را مجهز به تکنولوژی روز کنیم چون دشمن و جبهه استکبار با استفاده از پدافند غیرعامل برای نابودی کشور همه‌ی تلاش خود را به‌کار خواهد گرفت و چه بسا بسیاری از وقوع اتفاقات در کشور با استفاده از ظرفیت پدافند غیرعامل انجام شده است. 

وی با تاکید بر رعایت همه‌ی ملاحضات پدافند غیرعامل در تمام پروژه‌ها، تصریح کرد: باید در چارچوب فناوری‌های روز به حوزه‌ی پدافند توجه کنیم تا تاسیسات کشور در برابر تهدیدات دشمن مصون باشند و امنیت جانی مردم هم تامین شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر