۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۹
کد خبر: ۷۳۶۷۶
در هفته پدافند غیرعامل؛
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان گفت: با هدف ایجاد آمادگی بیشتر و شناسایی نقاط قوت و ضعف و جلوگیری از خسارات پیش‌بینی نشده در شرایط اضطراری، مانور ایمنی و اطفاء حریق مخازن در انبار نفت منطقه کرمان برگزار شد.

به گزارش پایداری ملی و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان، سیدباقر نورالدینی در این باره گفت: به‌ منظور مقابله اصولی با حوادث احتمالی، افزایش توان عملیاتی و ارتقاء سطح ایمنی، مانور عملیاتی اطفاء حریق و امداد و نجات با همکاری و حضور مدیرکل پدافند غیرعامل استان، مناطق همجوار شرکت ملی پخش، نیروی انتظامی، هلال احمر، فوریت‌های پزشکی، کارخانه سیمان ممتازان کرمان، نیروگاه سیکل ترکیبی شهید حاج قاسم سلیمانی و شرکت توزیع نیروی برق شمال استان در انبار نفت یاد شده برگزار شد.

نورالدینی با بیان اینکه این انبار یکی از مهمترین انبارهای نفت جنوب شرق کشور است، افزود: انجام این نوع رزمایش‌ها منجر به شناخت ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها، نقاط قوت و ضعف، تهدیدات و آسیب‌پذیری‌ها جهت مقابله با حملات دشمن می‌شود.

ابراهیم کریمی، مدیرکل پدافند غیرعامل استان نیز هدف از برگزاری این رزمایش را افزایش همکاری، هماهنگی و تعامل بین دستگاه‌های عضو مدیریت بحران استان دانست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر