۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳
کد خبر: ۷۳۶۶۷
معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور:
معاون بسیج و امور استان های سازمان پدافند غیر عامل کشور گفت: دشمنان سرمایه های معنوی و زیرساختی کشور را هدف قرارداده اند.

به گزارش پایداری ملی و به نقل از ایرنا،" محمد علی قمی " در سخنرانی پیش از خطبه نمازجمعه کرج افزود: دشمنان به دنبال مدیریت افکار عمومی هستند تا در قالب جنگ شناختی به اهداف خود برسند .
وی بیان کرد: بنابراین یکی از مولفه های مهم در پدافند غیرعامل حفظ و پاسداری از این سرمایه های معنوی و زیرساختی است .
قمی گفت: دشمنان با مدیریت افکار عمومی از طریق شبکه های اجتماعی و رسانه ای درصدد هستند مردم را به سمت اهداف شوم خود سوق دهند .

وی با محکومی کردن جنایات رژیم غاصب اسراییل اضافه کرد: امروز غزه با ۲ جنگ مواجه است که یک جنگ تن به تن مردم مظلوم غزه با صهیونیسم و دیگری جنگ شناختی و روایت ها است .
قمی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب یادآورشد: رژیم غاصب و سرمداران خود به دنبال این هستند که جای مظلوم و ظالم و حق و باطل را تغییر دهند .

حماس تابوی شکست ناپذیری رژیم صهیونیستی را شکست
وی اضافه کرد: مبارزات حماس تابوی شکست ناپذیری رژیم اسراییل را شکست واین ارتش در سرزمین تحت محاصر رژیم غاصب به دنبال احقاق حق مردم مظلوم فلسطین است .
قمی اظهار کرد: دشمنان امروز جنایات رژیم غاصب را به گونه ای دیگر با امپراطوری خبری خود بیان می کنند .
وی جنگ روایت ها را یک واقعیت مدرن بیان کرد و گفت: انقلاب اسلامی که سبب بیداری جهان اسلام شد هدف دشمنان بوده و با امپراطوری خبری خود می خواهند ایران را تحت محاطره قرار دهند .
قمی یادآورشد: درحالی که هیچ واکنشی برای تحریم داروهای بیماران در دنیا نیست می بینیم که مصوبات شورای عالی فضای مجازی را به عنوان مخالفت با آزادی بیان مطرح می کنند .
وی تاکید کرد: امروز دشمنان تمام تلاش خود را برای سرمایه گذاری بر روی جوانان بکار بسته اند .
معاون بسیج و امور استان های سازمان پدافند غیر عامل کشور گفت: می بینیم حساب کاربران درفضای مجازی که تصاویر سردار سلیمانی و مطالب حماس را به کار برده اند مسدود می شود .
وی اضافه کرد: دشمنان به دنبال قراردادن فضای مجازی در خدمت منافع خود و استکبار هستند چنانچه دیدیم با جنگ روایت ها چه اغتشاشاتی را در سال گذشته ایجاد کردند .
قمی با اعلام اینکه دشمنان به دنبال آن هستند تا رابطه مردم با حاکمیت قطع شود گفت: براین اساس تلاش می شود تا به مردم بگویند حاکمیت دینی ایران ناکارآمد است و مردم به عنوان پشتوانه نظام اسلامی رابطه ای با نظام نداشته باشند .
وی تاکید کرد: این اقدامات دشمنان نیز به رغم صرف هزینه های سنگین با هوشیاری و بصیرت مردم نقش برآب است .

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر