۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۷
کد خبر: ۷۳۶۵۲
امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: حمله به بیمارستان و کودکان و مردم بی‌دفاع و بی‌سرپناه نشان دهنده شکست راهبردی و عمیق رژیم صهیونیستی است، کشتارهایی که این رژیم انجام می‌دهد با هدف پنهان کردن شکست خود هم از جهت اطلاعاتی و هم نظامی می‌باشد.

به گزارش پایداری ملی و به نقل از حوزه، حجت الاسلام علی اکبری امام جمعه شهرستان ماهنشان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ماهنشان، اظهار داشت: اتفاقاتی که این روزها در فلسطین و غزه اتفاق می‌افتد یک معجزه الهی و یک پیروزی بی‌نظیر برای رزمندگان مقاومت است.

وی افزود: حمله به بیمارستان و کودکان و مردم بی‌دفاع و بی‌سرپناه نشان دهنده شکست راهبردی و عمیق رژیم صهیونیستی است، کشتارهایی که این رژیم انجام می‌دهد با هدف پنهان کردن شکست خود هم از جهت اطلاعاتی و هم نظامی می‌باشد.

امام جمعه شهرستان ماهنشان ادامه داد: هدف دیگر وحشی‌گری‌های این رژیم ایجاد رعب و وحشت و تزلزل در بین مردم فلسطین و در کل جبهه مقاومت است، البته برگ برنده تفکر اسلامی نترسیدن از مرگ و حریص بودن به شهادت می‌باشد، اما در مقابل رژیم منحوس اسرائیل از مرگ وحشت دارد.

وی یادآور شد: منطق اسلام منطق پیروزی خون بر شمشیر است، هیچکس حق ندارد القاء ضعف و ناامیدی در بین مسلمانان کند، چون وعده‌های الهی و وعده‌های رهبران الهی صادق بوده و تردید نکنید که این خون‌ها به هدر نخواهد رفت، آنچه امروز لازم است انجام کار رسانه‌ای می‌باشد، چرا که امروز با جنگ رسانه‌ای مواجه هستیم و اگر دقت نکنیم جنگ برده را خواهیم باخت و جای ظالم و مظلوم عوض خواهد شد.

حجت الاسلام علی اکبری خاطرنشان کرد: مسلمانان با مردم اسرائیل هم کار دارند، چون مردم اسرائیل غاصب هستند و به زور سرزمین را اشغال کرده‌اند، اگر اسرائیل را در خارج از مرزها کنترل نکنیم باید در داخل شهرهای مرکزی با آنها بجنگیم، یکی از مظاهر اتحاد شیعه و سنی نیز حمایت از مردم فلسطین است، کسانی که بحث شیعه و سنی را مطرح می‌کنند در زمین اسرائیل بازی می‌کنند و سر در آخور آنها دارند.

وی تصریح کرد: از کاراترین و پایدارترین روش‌های دفاع در مقابل تهدیدات، پدافند غیرعامل می‌باشد، مقام معظم رهبری در این عرصه فرمودند، مسئله پدافند غیر عامل مسئله بسیار مهمی است و هر روز که می‌گذرد بر اهمیت پدافند غیرعامل افزوده می‌شود.

امام جمعه شهرستان ماهنشان اظهار کرد: هشتم آبان به‌عنوان روز پدافند غیرعامل نامگذاری شده و لازم است در این زمینه با فرهنگ سازی و وحدت رویه از تمام ظرفیت‌ها استفاده شود، البته متاسفانه در کشور ما علیرغم موقعیت‌های خاص به‌موضوع پدافند غیرعامل توجه چندانی نشده و با پدافند غیرعامل تنها به صورت شعاری برخورد می‌شود.

وی ادامه داد: باید این مهم از حالت شعاری و انجام تکلیف خارج شود و عملاً در جامعه خود را نشان دهد تا در مقابل تهدیدات متعدد دشمنان مقاوم‌تر شویم.

حجت الاسلام علی اکبری خاطرنشان کرد: با وجود تلاش‌های فراوان اروپا برای جلوگیری از پایان تحریم تسلیحاتی و موشکی با فرا رسیدن ۲۶ مهرماه تحریم‌های ایران در این بخش پایان یافت، این خبر بدی بر استکبار بود که مهم‌تر از پایان تحریم‌های تسلیحاتی و موشکی، پیروزی گفتمان مقاومت و قوت در برابر استکبار می‌باشد.

وی یادآور شد: پایان تحریم‌های موشکی اولین شکست جبهه غرب به رهبری آمریکا می‌باشد، جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر اینکه دکترین دفاعی آن مبتنی بر بازدارندگی و تدافعی است و لذا بر حق خود برای گسترش برنامه موشکی جهت دفاع از خود تاکید کرده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر