۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۰
کد خبر: ۷۳۶۵۰
امام جمعه نوشهر با بیان این که پدافند غیرعامل، کشور را در برابر انواع تهدیدات صیانت می کند، گفت: جمهوری اسلامی به واسطه دفاع از مظلومان و مقابله با استکبار همیشه مورد تهدید دشمنان است.

به گزارش پایداری ملی و به نقل از ایرنا، آیت الله محمود مشایخ در نمازجمعه این هفته نوشهر افزود : تهدید ۲ نوع است یکی طبیعی و دیگری غیر طبیعی، پدافند غیرعامل یعنی دفاع با غیر اسلحه. دشمن سعی دارد از جمله در اقتصاد، صنعت برق، سوخت و حوزه شیمیایی کشور ما اختلال ایجاد کند که ضروری است با پدافند غیرعامل با تهدیدات دشمن مقابله کنیم و در هر شرایطی آمادگی کامل داشته باشیم.

وی با اشاره به نامگذاری هفته پیش رو به عنوان هفته پدافندغیرعامل اظهارداشت: دنیا سالها و کشور ما از سال ۱۳۸۲ به موضوع پدافند غیرعامل توجه کرده است، در هشتم آبان این سال بود که ستاد پدافند غیرعامل به امر رهبر معظم انقلاب در کشور تشکیل شده است.

وی به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب با اعضای کنگره شهدای لرستان اشاره و خاطرنشان کرد: معظم له در این دیدار فرمودند آمریکا جنایات غزه را مدیریت می کند و این کشور شریک جرم صهیونیست ها است.

خطیب جمعه نوشهر با اشاره به ۱۳ آبان یادروز شهادت دانش آموز شهید فهیمده یادآور شد: تشخیص وظیفه، اقدام بموقع و انجام وظیفه سه درس مهم این شهید است که همه ما باید از این شهید نمونه در همه امورات زندگی الگو بگیریم.

وی در بخش دیگری به طولانی شدن بهره برداری برخی از طرح های عمرانی در این شهرستان به عنوان نمونه " پل ماشلک" اشاره و اضافه کرد: هر طرحی که به موقع به بهره برداری نمی رسد از مزه اش می افتد، در این طرح عمرانی مسوولان امر باید فکر همه ملزومات آن را می کردند تا امروز این همه طولانی نمی شد.

آیت الله مشایخ بیان کرد: در امورات جامعه اگر وظیفه شناس باشیم و به موقع کارهای عمرانی انجام بشود به طور قطع در دل دشمنان رعب ایجاد می شود و مردم جامعه نیز به موقع منفعت می برنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر