۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۱
کد خبر: ۷۳۶۴۷
خطیب جمعه خمین گفت: نظام بنیادین دنیا در حال تغییر است و اسلام نقش کانونی در این تمدن سازی نوین دارد و غزه خاکریز اول فروپاشی نظم فعلی جهانی است.

به گزارش پایداری ملی و به نقل از ایرنا، حجت الاسلام سید «قاسم میرصادقی » در خطبه‌های نمازجمعه این هفته خمین، افزود: وزش طوفان الاقصی سازه‌های ذهنیتی غربی را هدف قرار داده و دولت‌های غربی و آمریکا را به لرزه انداخته است و به همین دلیل آمریکا صحنه جنگ را مدیریت می کند.

وی ادامه داد: مقاومت مردم فلسطین، امتداد مقاومت مردم ایران است و برای کمک به مردم غزه نیاز به حضور فیزیکی و کمک نظامی نیست.

امام جمعه خمین با اشاره به کمک دیپلماسی سربازان حوزه دیپلماتیک جمهوری اسلامی به غزه گفت: وزیر امور خارجه دولت سیزدهم قاطعانه مواضع جمهوری اسلامی درباره حملات رژیم صهیونیستی به مردم بی‌دفاع غزه را در صحنه‌های جهانی بیان کرد.

حجت الاسلام میرصادقی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران ابرقدرتی جهانی است که بدون حضور او هیچ معادله‌ای در عرصه بین المللی حل نمی‌شود.

وی، طوفان الاقصی را وحدت آفرین دانست و بیان کرد: مخالفان رژیم صهیونیستی باید در تمام دنیا یک دست شوند.

خطیب جمعه خمین اظهار کرد: رژیم صهیونیستی از ایجاد جبهه‌های جدید و مختلف علیه خود نگران است و طوفان الاقصی جبهه‌های جدیدی علیه این رژیم اشغالگر خواهد آفرید.

حجت الاسلام میرصادقی خاطرنشان کرد: وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اوضاع این رژیم را سخت ارزیابی می‌کند، چراکه شیر بچه‌های مقاومت و فرزندان روح الله ضربه نهایی را وارد کردند.

وی ادامه داد: اقتصاد صهیونیست‌ها، نیروی کار، گردش مالی و ارزش پول ملی این رژیم در حال کاهش است و برای آنها پول از همه چیز مهمتر است.

امام جمعه خمین بیان کرد: جوانان مقاومت اسرائیل را زمین گیر کردند ‌.

وی افزود: در ژن صهیونیست‌ها مبارزه در میدان رزم وجود ندارد و وحشیانه بمب‌های ساخته شده توسط آمریکا را بر سر مردم بی دفاع غزه فرو ریختند چراکه جرات ورود زمینی را ندارند.

خطیب جمعه خمین اظهار کرد: قرآن کریم به زیبایی قوم یهود را روانشناسی کرده است که این قوم از ترس نمی‌توانند رودررو بجنگند و شجاعت میدان رزم را ندارند.

حجت الاسلام میرصادقی ادامه داد: کافران در مقابل خدا ایستادند و وظیفه مومنان مقابله با کافران است.

وی جنگ را کارخانه انسان سازی بیان کرد و گفت: نوجوانانی مانند شهید حسین فهمیده محصول دوران دفاع مقدس هستند.

امام جمعه خمین با اشاره به روز پدافند غیرعامل افزود: دشمنان بر ضد انقلاب اسلامی توطئه‌های زیادی داشتند و پدافند غیرعامل مجموعه اقدامات غیر نظامی و غیر مسلحانه برای بازدارندگی حداکثری و آسیب پذیری کمتر می‌شود.

حجت الاسلام میرصادقی ادامه داد: امروز جنگ‌های ترکیبی علیه نظام فراوان است و آمادگی برای مقابله با حملات سایبری و حوادث طبیعی از مصادیق پدافند غیرعامل است.

وی با گرامیداشت هفته بیمه سلامت افزود: ۶۰ هزار نفر در خمین دارای بیمه سلامت هستند و این بیمه درمان ناباروری، بیماری های خاص را تحت پوشش قرار می‌دهد.

خمین با ۱۰۵ هزار نفر جمعیت در جنوب استان مرکزی است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر