۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۱
کد خبر: ۷۳۶۴۱
سردار جلالی در همایش گرامیداشت پدافند غیرعامل مطرح کرد
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: حماسه‌ای که حماس خلق کرد، به افسانه بازدارندگی، شکست ناپذیری و ضد ضربه بودن نظامی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی پایان داد.

به گزارش پایداری ملی، همایش گرامیداشت پدافند غیرعامل با حضور سردار غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، معاون فرهنگی سپاه تهران بزرگ و جمع کثیری از خانواده‌های شهدا در مسجد جامع غدیر خم تهران برگزار شد.

سردار جلالی در این همایش، ابتدا یاد و خاطره همه شهدای دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، مدافع وطن و امنیت را که به برکت خونشان، ایران، پایدار و سربلند در مسیر رشد و تعالی، رو به قله‌های افتخار در حرکت است را گرامیداشت.

وی با بیان اینکه موضوع افکار عمومی و حفاظت و صیانت از آن در برابر تهدیدات، از جمله موارد مهمی است که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده و سازمان پدافند غیرعامل کشور نیز به آن توجه جدی داشته است، اظهار داشت: وقایعی که در غزه در حال رخ دادن است نیز بیش از پیش اهمیت افکار عمومی و محافظت از آن را نشان داد.

مدیریت افکار عمومی به مدلی از جنگ مدرن تبدیل شده است

سردار جلالی با بیان اینکه یکی از رسالت‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور، محافظت از دارایی‌های کشور است، خاطرنشان کرد: بخشی از دارایی‌ها فیزیکی، بخشی انسانی و بخشی نیز معنوی است.

وی با بیان اینکه اقتدار ملی، فرهنگ و نماد‌های ملی نیز جزو دارایی‌های معنوی ما به حساب می‌آید، گفت: با توجه به اینکه مدیریت افکار عمومی به مدلی از جنگ مدرن تبدیل شده است حمایت و دفاع از افکار عمومی نیز نیازمند یک الگوی مدرن پدافندی است.

به گفته سردار جلالی، در چنین مدلی ضمن حمایت از افکار عمومی و حفظ آزادگی مردم باید همه ارزش‎‌های دینی و اسلامی-ایرانی دیده شود.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه نمونه عینی این جنگ مدرن را در جنگ غزه شاهد هستیم، توضیح داد: می‌بینیم که غیر از جنگی که اکنون در غزه در جریان است، نبرد دیگری نیز در فضای رسانه و افکار عمومی در حال رخ دادن است و آن جنگ روایت هاست.

وی ادامه داد: می‌بینیم که چطور، استکبار و بلندگو‌های تبلیغاتیش به دنبال عوض کردن جای مظلوم و ظالم و حق و باطل در افکار عمومی جهانیان هستند.

حماسه به افسانه بازدارندگی نظامی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی پایان داد

سردار جلالی در ادامه به بیان تاریخچه تشکیل رژیم صهیونیستی از ابتدا تاکنون پرداخت و ادامه داد: حماسه‌ای که امروز حماس به عنوان یک ارتش درونزا، مخفی، مکتبی و متکی به خود، با تاسی از فرهنگ مقاومت خلق کرد، به افسانه بازدارندگی، شکست ناپذیری و ضد ضربه بودن نظامی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی پایان داد.

وی با بیان اینکه عملیات رسانه‌ای مبتنی بر دروغ پراکنی که امروز جبهه استکبار تمام توان خود را بر آن متمرکز کرده است به دنبال جبران شکست تاریخی و خفت بار نظامی رژیم صهیونیستی است، تصریح کرد: آن‌ها به دنبال این هستند که جنایت و ظلمی را که بر مردم غزه شده است در افکار عمومی جهان دیده نشود و برای دستیابی به این هدف، از هر ابزاری استفاده می‌کنند.

سردار جلالی متذکر شد: امروز جامعه ما به ویژه رسانه‌های ما و جبهه مقاومت دو وظیفه مهم دارند هم وظیفه داریم که بدانیم چه جنایتی در غزه در حال وقوع است و شرایط را به درستی رصد کنیم و آن را برای آن‌هایی که از آنچه میگذرد بی اطلاع هستند تبیین کنیم و وظیفه دیگر روایت این جنایات و معرفی و رسوا کردن رژیم جنایتکار صهیونیستی و حامیان آن به جهانیان است.

وی با بیان اینکه شهید و فرهنگ شهادت، دارایی ملی ماست، خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال آسیب رساندن و تهدید این دارایی و کم رنگ کردن این ارزش معنوی حیاتی است.

به گفته رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، مهمتر و والاتر از شهدا اهداف شهداست که همانا حفظ تمامیت ارضی، حفظ امنیت ملی، دفاع از ارزش‌های دینی و اسلامی است که باید آگاهانه تبیین و از آن حفاظت شود.
شایان ذکر است در پایان این همایش با حضور سردار جلالی از خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس تجلیل شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر