۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۸
کد خبر: ۷۳۶۳۱
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان گفت: بالغ‌بر ۶۰۰ برنامه در هفته نکوداشت پدافند غیرعامل در این استان اجرا می‌شود.

به گزارش پایداری ملی و به نقل از فارس، اسماعیل طحان، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان پیش از ظهر امروز در آیین نواختن زنگ پدافند غیرعامل در دبیرستان پسرانه شاهد شهرستان سمنان اظهار کرد: دوره‌های سایبری به‌صورت موفق در ادارات این استان در حال برگزاری است.

وی افزود: بالغ‌بر ۶۰۰ برنامه در هفته نکوداشت پدافند غیرعامل از جمله مانور، رزمایش و دوره‌های آموزشی و ... در استان سمنان اجرا می‌شود.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان ادامه داد: برگزاری دوره‌های تخصصی ویژه کارشناسان فناوری اطلاعات دستگاه‌های اجرایی این استان از دیگر مواردی است که در حوزه پدافند غیرعامل سایبری انجام شد.

طحان خاطرنشان کرد: برای نخستین بار در تمامی شهرستان‌های استان سمنان برنامه‌های حضوری نکوداشت پدافند غیرعامل در طول این هفته اجرایی می‌شود.

وی گفت: آمادگی ما در سال جدید در حوزه پدافند غیرعامل بر پایه جنگ ترکیبی است و سناریوی مانور امروز در دبیرستان پسرانه شاهد سمنان نیز بر این اساس برنامه‌ریزی و تدوین شده است.

دانش‌آموزان همواره هوشیار و بابصیرت باشند

سیدجمال وزیری، مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان نیز در این مراسم اظهار کرد: در حال حاضر محور مقاومت با جان‌فشانی و عزت از کیان مقاومت در غزه دفاع می‌کند و شاهدیم که به برکت خون شهدا این موفقیت‌ها روز به روز در حال افزایش است.

وی افزود: به برکت خون شهدا و اتخاذ پدافند غیرعامل توسط رهبران حماس، امروز شاهد پیروزی محور مقاومت برابر رژیم صهیونیستی هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان بیان کرد: مدرسه، نقطه برنامه‌ریزی دشمن است و دانش‌آموزان باید همواره هوشیار و بابصیرت باشند تا بتوانند در مقابله با توطئه دشمنان پیروز شوند.

وزیری ادامه داد: دهه‌های ۷۰، ۸۰ و ۹۰ نقطه ثقل دسیسه‌های دشمنان نظام جمهوری اسلامی است؛ اما دشمنان کور خواندند؛ چراکه نسل جوان و نوجوان ما امروز بسیار هوشیار هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر