۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۰
کد خبر: ۷۳۶۲۸
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان:
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: امید آفرینی و صیانت از اعتماد مردم، از رسالت های پدافند غیرعامل در جامعه است.

به گزارش پایداری ملی و به نقل از ایسنا، خلیل احمد سلامی با گرامیداشت « هفته پدافند غیرعامل » اظهار کرد: پدافند غیرعامل به حفاظت از زیرساخت ها و نگهداری و حراست از سخت افزارها ارتباط دارد اما این همه دارایی کشورمان نیست چرا که حوزه تهدید دشمن به مباحث معنوی، فکری و فرهنگی تغییر یافته و مکلف به حراست از این موارد نیز هستیم.

وی افزود: دشمن فکر و اندیشه ملت ایران را نشانه گرفته است. بنابراین برای تقابل با این ترفند دشمن باید پدافند غیرعامل کار خود را به خوبی انجام دهد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ادامه داد: ما باید در هر پستی که قرار داریم وظیفه خود را به درستی انجام دهیم زیرا کوچکترین غفلت، خسارت جبران ناپذیری را به بار خواهد آورد.

سلامی گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یک وزارتخانه چندبُعدی است که حیطه مسئولیتی وسیعی در اختیار دارد به طوری که فعالیت‌های آن در ابعاد مختلف به موضوع پدافند غیرعامل ارتباط دارد.

وی با اشاره به ضرورت رعایت نکات و اصول پدافندی در جامعه کار و تولید استان، اظهار کرد: یافتن مهارت در تمرین‌ها بویژه در مسئله پدافند غیرعامل به افزایش سطح ایمنی و کاهش از دست دادن جان انسان‌ها و خسارت‌های مادی و تجهیزاتی می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر