۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۷۳۶۱۴
دکتر محمد رضوانی فر معاون وزیر و رئیس کل گمرک ایران با صدور پیامی فرا رسیدن هفته پدافند غیرعامل را به فعالان این عرصه تبریک گفت و اهتمام بر آگاه سازی گمرکات کشور به منظور تحقق اصول پدافند غیر عامل را ضروری دانست.

به گزارش پایداری ملی و به نقل از گمرک جمهوری اسلامی ایران، دکتر محمد رضوانی فر معاون وزیر و رئیس کل گمرک ایران با صدور پیامی فرا رسیدن هفته پدافند غیرعامل را به فعالان این عرصه تبریک گفت و اهتمام بر آگاه سازی گمرکات کشور به منظور تحقق اصول پدافند غیر عامل را ضروری دانست.

مقام معظم رهبری (مد ظله العالی): "پدافند غیرعامل یک اصل برای همیشه است و نباید با هیچ بهانه و توجیهی متوقف شود."
 
متن پیام دکتر رضوانی فر به این شرح است:
نام گذاری هفته پدافند غیر عامل از سوم تا دهم آبان ماه، نشان از اهمیت و نقش بسزای بکارگیری اصول و ضوابط پدافند غیر عامل در کاهش آسیب پذیری و ارتقای پایداری ملی و لزوم اهتمام بر آگاه سازی جامعه همچنین ستاد و گمرکات اجرایی کشور به منظور تحقق اصول پدافند غیرعامل است.
پدافند غیرعامل از جمله مهم‌ترین عوامل اقتدار و توفیق دولت‌ها در حفظ و گسترش امنیت ملی و زمینه‌ساز توسعه متوازن و پایدار و عامل دستیابی به رفاه و توسعه همه‌جانبه است که در گمرک ایران نیز باید این موارد مورد توجه جدی قرار گیرد.
هفته نکوداشت پدافند غیرعامل درسال جاری با شعار «ایران پایدار، به وسعت ایمان، به بلندای امید- پدافند غیرعامل دفاع همه جانبه در برابر جنگ ترکیبی»، مجالی برای شناسایی تهدیدها و بررسی موانع و ارزیابی دستاوردها و بدون تردید فرصت ارزشمندی برای فراهم نمودن زمینه های آموزش و فرهنگ سازی در بکارگیری اصول پدافند غیرعامل در برنامه ریزی ها و سیاستگذاری ها برای تبیین و ترویج فرهنگ ضرورت پدافند غیرعامل است.
اینجانب فرا رسیدن هفته پدافند غیرعامل را به تلاشگران این عرصه تبریک عرض نموده، توفیق روز افزون تمامی فعالان این حوزه بویژه همکاران عزیزم در گمرکات سراسر کشور که نقش مهمی در توسعه و نیل به آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارند را از درگاه احدیت خواهانم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر