۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۷۳۶۱۲
استاندار گلستان در پیامی فرا رسیدن هفته پدافند غیرعامل (۳ الی ۱۰ آبان) را به تمامی مردم استان خصوصا فعالان این حوزه تبریک گفت.
به گزارش پایداری ملی و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، متن کامل پیام دکتر زنگانه به شرح زیر است؛
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
اگر مدیران کشور اهمیت این مسئله را درک نکنند و پدافند غیرعامل به طور شایسته توسعه پیدا نکند، کشور در معرض تهدیدهای بعضاً غیرقابل جبران قرار خواهد گرفت، بنابراین مسئولان بخش‌های مختلف کشور چه بخشهای نظامی و چه بخشهای غیرنظامی، باید با پدافند غیرعامل همکاری کامل و لازم را انجام دهند. مقام معظم رهبری( مد ظله العالی)۱۳۹۷.۸.۶
 
امروزه با توجه به شرایط موجود کشور و منطقه، تهدیدات در حال تغییر و تحولات اساسی هستند در این وضعیت توجه اصولی به مبانی پدافند غیرعامل باعث بازدارندگی دفاعی در برابر تهدیدات و اقدامات دشمن می‌شود و چنان‌چه تفکر مدیریتی یک مجموعه‌ی بر مبنای رعایت هر چه بیشتر اصول پدافند غیرعامل استوار شود، آینده‌ی پایدارتری در انتظار آن مجموعه خواهد بود.
بدون شک پدافند غیرعامل یکی از پایدارترین روش هایی است که بسترهای مصون‌سازی، پایداری، امنیت و کاهش آسیب‌پذیری را در جامعه فراهم می‌سازد.
پدافند غیرعامل مطابق با اهداف بلند گام دوم انقلاب اسلامی با رویکرد ویژه دولت مردمی در افق پیش روی خود تلاش دارد تا کشور را از تمامی تهدیدات دشمن که امروز به شکل‌های نوین و پیچیده مطرح است، خنثی کند.
امسال با تصویب و ابلاغ قانون سازمان پدافند غیرعامل به دستگاههای اجرایی وظایف و مسئولیتها سنگین تر شده و انتظار می‌رود فرمانداران، شهرداران و مدیران دستگاههای اجرایی استان اجرای اصول، الزامات و ملاحظات پدافند غیر عامل را با جدیت بیشتر، آینده نگری و دور اندیشی لازم مورد اهتمام قرار داده و با برنامه ریزی مناسب و مطلوب، آمادگی خود را برای مقابله با توطئه های دشمنان ارتقاء بخشند.   
اینجانب ضمن محکوم نمودن حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به مردم بی دفاع غزه که باعث به خاک و خون کشیده شدن صدها تن از مردم مظلوم و بی گناه فلسطین به‌ویژه کودکان و زنان بی پناه شده است، " فرا رسیدن هفته پدافند غیرعامل و همچنین تصویب و ابلاغ قانونی سازمان پدافندغیرعامل کشور را تبریک و گرامی داشته و توفیق روزافزون دست اندرکاران حوزه پدافندغیرعامل را در راستای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند متعال خواستارم.
 
علی محمد زنگانه
استاندار و رییس شورای پدافند غیرعامل استان گلستان
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر