۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۰
کد خبر: ۷۳۶۰۴
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: جهاد تبیین مورد تاکید رهبری فرزانه انقلاب عالی ترین سطح پدافند غیرعامل است که در این باره خبرنگاران باید پیشگام شوند.

به گزارش پایداری ملی و به نقل از قدس آنلاین، حسن رضانیا روز سه شنبه در نشست خبری به مناسبت فرا رسیدن روز پدافند غیرعامل بیان کرد: پدافند غیرعامل به حفاظت از زیر ساخت ها و نگهداری و حراست از سخت افزارها ارتباط دارد اما این همه دارایی کشورمان نیست چرا که حوزه تهدید دشمن به مباحث معنوی، فکری و فرهنگی تغییر یافته و مکلف به حراست از این موارد نیز هستیم.

وی اضافه کرد: دشمن فکر و اندیشه ملت ایران را نشانه گرفته است بنابراین برای تقابل با این ترفند دشمن باید پدافند غیرعامل کار خود را به خوبی انجام دهد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان بیان کرد: در پدافند غیرعامل رسانه ای، خبرنگاران سرآمدان نبرد با عملیات روانی دشمن هستند چرا که دشمنان این نظام برای عملیات روانی علیه کشورمان حساب ویژه باز کردند که رسانه های داخلی برای تقابل با آنها باید تلاش کنند.

رضانیا ادامه داد: دشمنان ملت ایران ارزش های اجتماعی و فرهنگی را دستکاری کرده تا حال هوای مردم و کشور را تغییر دهند بنابراین باید خبرنگاران با قلم، فکر و اندیشه برای خنثی سازی این توطئه تلاش کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان با اشاره به موج رسانه ای که در حمایت از مردم غزه ایجاد شده است، افزود: حمایت و کمک رسانه ها به ملت مظلوم غزه موجب بپا خواستن ملل مختلف در برابر رژیم منحوس اسرائیل شد که این بیانگر اثر بخشی رسانه و افسران و سرآمدان حوزه رسانه است.

رضانیا تاکید کرد: رسانه و خبرنگاران اگر اراده کنند می توانند در برابر قدرتمندترین کشورها و تجهیزات حتی با وجود کمبود و محدودیت با قدرت بایستند.

وی اظهار کرد: رژیم اشغالگر قدس در سراشیبی سقوط قرار گرفته و در حال پوسیدن از درون و کوبیدن میخ به تابوت خودش است، کار نتانیاهو تمام شده و در آخرین روزهای عمر سیاسی قرار دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان خاطرنشان کرد: وقایع ۱۵ مهر امسال یک معجزه بود چرا که ۱۵ هزار نفر با کمترین تجهیزات در برابر اسرائیل با ۱۷۰ هزار نیروی آماده تا بن دندان مسلح و با ۴۰۰ هزار نیروی ذخیره و هزاران میلیارد دلار هزینه، ایستاد.

رضا نیا تاکید کرد: آمریکا می داند که با ورود زمینی به غزه شکست مفتضحانه از جبهه مقاومت می خورد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان همدان نیز با بیان اینکه اهمیت پدافند غیرعامل هر روز بیشتر از روز گذشته نمایان می شود گفت: برنامه هفته پدافند غیرعامل از سوم آبان آغاز و تا دهم این ماه ادامه دارد هشتم آبان نیز در تقویم ملی به عنوان روز پدافند غیرعامل نامگذاری شده است.

علیرضا ثابت مقدم افزود: برنامه های این هفته با غبار روبی مزار شهدا آغاز و در ادامه برنامه هایی نظیر نواخته شدن زنگ پدافند غیرعامل در مدارس برگزار می شود.

وی اضافه کرد: برنامه های متناظر برنامه های ملی در استان نیز برگزار می شود همچنین روسای ۱۱ کارگروه پدافند برنامه ها و مانورهای نظیر رزمایش پدافند سایبری، زیستی و برق و انرژی برگزار می کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر