۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸
کد خبر: ۷۳۵۷۱
در آستانه گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل انجام شد
با حضور مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان شرقی سومین جلسه کارگروه سایبری و الکترونیک این استان برگزار شد.

به گزارش پایداری ملی به نقل از روابط عمومی، اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان آذربایجان شرقی، سومین جلسه کارگروه سایبری و الکترونیک این استان به منظور بررسی عملکرد دستگاه‌های عضو در حوزه پدافند غیرعامل و همچنین برنامه ریزی برای نکوداشت هفته پدافند غیرعامل در سال ۱۴۰۲ با حضور محمد فرزاد، مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و سایر اعضای کارگروه سایبری و الکترونیک استان در محل اداره کل ارتباطات برگزار شد.

در ابتدای این جلسه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط دستگاه‌های استانی عضو کارگروه سایبری و الکترونیک در شش ماهه اول سال در حوزه امنیت فضای سایبری از جمله طرح راهبردی و حفاظت زیرساخت‌های کشور و بند س تبصره ۱۹ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ ارائه و مشکلات موجود جهت اجرای کامل برنامه‌ها بررسی شد.

وی افزود: اعضای کارگروه ضمن تاکید بر توجه و جدیت در اجرای برنامه‌های پدافند غیرعامل، برنامه‌های پیشنهادی خود جهت اجرا در ایام نکوداشت پدافند غیر عامل را ارائه کردند.

برگزاری همایش آموزشی در هفته پدافند غیرعامل توسط اداره کل ارتباطات استان و با همکاری اداره‌کل پدافند غیرعامل استانداری و مرکز آپای دانشگاه تبریز، برای کارشناسان امنیت شبکه و کارشناسان IT حراست‌ها مورد تصویب اعضاء قرار گرفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر