۰۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۵
کد خبر: ۷۳۵۳
دبير پدافند غيرعامل نيروي انتظامي آذربايجان شرقي:
دبير پدافند غيرعامل نيروي انتظامي آذربايجان شرقي در حاشيه كارگروه سازماندهي و مشاركت مردمي پدافند غيرعامل استان، با انتقاد از برداشت شخصي برخي سازمان ها از پدافند غيرعامل، گفت: بايد برداشت هايي كه از پدافند غيرعامل مي شود، در كشور، استان، سازمان ها و حتي مردم يكسان باشد.

محمد احمد عليپور افزود: اگر برداشت ها يكسان نباشد جلسات نمي تواند خروجي مناسبي داشته باشد.

وي آموزش، درك و فهم يكسان از پدافند غيرعامل را از جمله آموزش هايی دانست كه نيروي انتظامي علاوه بر شركت در كارگروه هاي سازمان پدافند غيرعامل استان، اجرا مي كند.

عليپور ادامه داد: در اين راستا با مشاركت دانشگاه مالك اشتر و امضا تفاهم نامه با سازمان پدافند غيرعامل، براي همه مديران كل و روساي ادارات، فرماندارها و شهردارها كلاس آموزشي برگزار كرديم تا همه سازمان ها بتوانند از بحث، تعريف و اصول پدافند غيرعامل تعريف هاي مشترك و يكسان ارائه دهند.

وي با توجه به اينكه گرداندن اجتماع  نيازمند مديري واحد و هماهنگ است، به زلزله ارسباران اشاره و از آن به عناون بهترين نمونه عملي ياد كرد و گفت: در اين زلزله اگر از يك مسير همه كمك ها داده مي شد، از هدر رفت انرژي و وقت جلوگيري مي شد.

معاون عملياتي نيروي انتظامي استان در پايان خاطرنشان كرد: اگر نيازمندي هاي خودمان را بدانيم، مي توانيم سازماندهي ها و برنامه ريزي هاي خود را به همان سمت سوق دهيم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر