۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۰
کد خبر: ۷۳۴۹۶
معاون امور صنعت، تجارت و صنایع دفاعی سازمان‌ پدافند غیرعامل کشور با اشاره به اهمیت پدافند غیرعامل گفت: هرگونه کوتاهی در حوزه پدافندغیرعامل برخورد و مجازات افراد خاطی را به همراه دارد.

به گزارش پایداری ملی به نقل از ایسنا، سردار علی ملک، ۱۸ مهرماه در دیدار با استاندار سمنان با اشاره به توسعه قابل توجه سازمان‌ پدافند غیرعامل کشور اظهار کرد: امروز سازمان‌ پدافند غیرعامل به درختی تنومند تبدیل و به میوه دهی رسیده است و در استان سمنان‌ نیز شاهد این‌ مهم و اقدامات بسیار خوب و جهادی با مدیریت جهادی استاندار سمنان هستیم.

وی ادامه داد: در بحث موارد مرتبط با پدافند غیرعامل، کوتاهی در این حوزه با جرم‌انگاری و مجازات برای فرد خاطی همراه خواهد بود.

معاون امور صنعت، تجارت و صنایع دفاعی سازمان‌ پدافند غیرعامل کشور ادامه داد: پدافند غیرعامل مصونیت بخشی و حفاظت از کشور و صیانت‌ از مردم در برابر تهدیدات و جنگ‌های ترکیبی دشمن را بر عهده دارد.

وی به اهداف دشمن اشاره و خاطرنشان کرد: دشمن از طریق ایجاد نارضایتی به وسیله قطع برق،‌ مخاطره شیمیایی و موارد این چنینی به دنبال فاصله انداختن بین حکومت و مردم است.

سردار ملک از سمنان به عنوان یک استان مهم نام برد و گفت: در استان سمنان به واسطه موقعیت ژئوپولتیکی آن، اصول پدافند غیرعامل بسیار حائز اهمیت است و در حوزه مدیریت بحران نیز ظرفیت بالایی دارد.

وی تاکید کرد: برگزاری کمیته‌ پدافند غیرعامل در درون دستگاه‌های اجرایی استان با حضور صنایع و واحدهای تولیدی شهرک‌های صنعتی دنبال شود.

معاون امور صنعت، تجارت و صنایع دفاعی سازمان‌ پدافند غیرعامل کشور افزود: طرح های عملیاتی بسیار خوبی در حوزه پدافند غیرعامل استان تهیه و تدوین شده است که انشالله به صورت عملیاتی به مرحله اجرا در آید و مباحث مرتبط با آموزش نیز پیش از پیش در دستور کار قرار گیرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر