۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳
کد خبر: ۷۳۴۴۴
وزیر کشور:
وزیر کشور با بیان اینکه هدف اصلی دشمن در جنگ ترکیبی اخیر تغییر الگو بود، گفت: امروز دشمنان تلاش دارند اسوه‌های ایمان، جهاد و شهادت را از جوانان ما بگیرند.

به گزارش پایداری ملی به نقل از مهر، احمد وحیدی پنجشنبه شب در مراسم سی و ششمین یادواره شهدای خلیج فارس در روستای بحیری شهرستان دشتی اظهار داشت: شهیدان راه آخرت و آسمان بر ما گشودند و زمین و آسمان را به هم متصل کردند و روح شهدا ناظر بر اعمال ما است.

وی افزود: آن چه که ما امروز داریم به برکت خون شهدا است، آن‌ها رفتند تا اسلام عزیز، قرآن کریم و انقلاب بزرگ بماند.

وزیر کشور افزود: ۳۶ سال از شهادت این عزیزان می‌گذرد اما روز به روز یادشان تازه‌تر می‌شود.

وحیدی بیان کرد: شهدا زنده هستند و این توفیق بزرگی است که ما می‌توانیم در مجالس شهدا حضور پیدا کنیم.

وی تصریح کرد: شهدا جبهه جنگ خودشان را اتصال با خدا می‌دانستند.

هدف اصلی دشمن در جنگ ترکیبی اخیر تغییر الگو بود

وحیدی با بیان اینکه این شهدا بزرگ خلیج فارس کار ارزشمندی انجام دادند، گفت: این عزیزان با کمترین تجهیزات در مقابل کسانی ایستادند که ادعای ابرقدرتی داشتند و به تمام تجهیزات مسلح بودند.

وزیر کشور خاطر نشان کرد: در این نبرد این عزیزان شجاعانه و با اقتدار در مقابل دشمنان ایستادند و آن چیزی که انجام دادند یک معجزه الهی بود.

وحیدی بیان کرد: گاهی افراد حضور آمریکا جنایتکار در جنگ صدام که حضور قوی داشت فراموش می‌کنند آنهایی که به هیچ چیزی پایبند نیستند.

وی ادامه داد: انقلاب و شهدا نشان دادند رژیم آمریکا در جنگ صدام علیه ما حضور مستقیم داشت.

وحیدی اضافه کرد: از طرفی شکل گیری جریانی می‌بینیم که در قالب آن یک نیروی خلق می‌شود که آن هم نیروی پر اقتدار نیروی دریایی است.

وزیر کشور خاطر نشان کرد: شهدا در عمل نشان دادند که با همان شناور کوچک می‌توان به جنگ ناوهای غول پیکر رفت و اگر تجربه موفق نشان نمی‌دادند ما آن نیروی پرافتخار نداشتیم و اگر نداشتیم دشمن متجاوز و ظالم ما احساس می‌کرد هر کاری می‌تواند انجام دهد.

وحیدی اضافه کرد: این روزها وضعیت دشمنان را در خلیج فارس می‌بینیم آنها نفت کش‌های ما را گرفتند ولی پاسخ خود را دریافت کردند و امروز به یک بازدارندگی رسیدیم و می‌دانند اگر دست از پا خطا کنند باید منتظر پاسخ سخت و کوبنده باشند.

وی گفت: این قدرت بالنده توسط نیروی دریایی سپاه و ارتش بواسطه خون شهیدان و تجربه موفق این عزیزان در عمل بوده است.

هدف اصلی دشمن در جنگ ترکیبی اخیر تغییر الگو بود

وزیر کشور ادامه داد: جامعه ما قوی و پایدار است اما نادانان عالم فکر می‌کنند اگر شهیدان مهدوی و توسلی را از ما بگیرند می‌توانند انسان‌های فرسوده و فاسد را جایگزین ارزش‌های بزرگ کنند.

وی اظهار کرد: امروز دشمنان تلاش دارند اسوه‌های ایمان؛ جهاد و شهادت را از جوانان ما بگیرند ولی جوانان ما هرگز زیر بار این ترفندهای دشمنان نمی‌روند.

وزیر کشور بیان کرد: در جنگ ترکیبی اخیر دشمن هدف اصلی آنها تغییر الگو بود که با هوشیار مردم شکست خوردند.

وی افزود: امروز در نزدیکی‌های قله‌ها هستیم و با استفاده راهی که شهدا به ما نشان دادند نباید خسته شویم و ملت نشان داده خسته نشده اند.

وحیدی اظهار داشت: امروز شکست در رژیم صهیونیستی می‌بینیم که این از نتایج سحر است ما از شهدا تشکر می‌کنیم که راه را برای ما نشان دادند و از خانواده شهدا تقدیر می‌کنیم که با حضور پر ارزش خود جامعه ما مملو از معنویت کردند تا جامعه ما بتواند به آن اوجی که‌در مکتب ما پیش بینی شده برسد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر