۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱
کد خبر: ۷۳۴۴۲
فرماندهی انتظامی کل کشور در مراسم تجدید میثاق با امام راحل گفت:پلیس همواره در مدار ولایت و زیر نظر منویات امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده و برای حفظ امنیت و آسایش مردم و کشور از جان و آسایش خود گذشته است.

به گزارش پایداری ملی به نقل از ایرنا،  مراسم تجدید میثاق و بیعت فرماندهی و نیروهای انتظامی با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی با حضور مقامات انتظامی و تولیت حرم مطهر امام خمینی (ره) در جوار این حرم برگزار شد.

سردار احمدرضا رادان اظهار کرد : امام خمینی (ره) مردی بود از جنس مردم که با اخلاص و تقوایی که داشت توانست روحیه استکبار ستیزی را در بین ملت ایجاد کند و به شعار "نه شرقی، نه غربی" معنا ببخشد.

فرماندهی انتظامی کل کشور با بیان اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است گفت: امروز پلیسی داریم که از جنس مردم است. پلیسی که همواره در مدار ولایت بوده و برای حفظ امنیت و آسایش کشور از جان و آسایش خود گذشته است.

وی افزود: ما تنها در سال ۱۴۰۲ در راستای حفظ امنیت کشور و دوری ملت از هر خطر احتمالی ۵۰ شهید داده ایم.

رادان ضمن ارج نهادن به آرمان ها و منش امام راحل (ره) تصریح کرد: امروز در حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) جمع شده ایم تا مجدد با امام خودمان عهد ببندیم که همواره جان و آسایش خود را فدای امنیت مردمی کنیم که ولی نعمت ما هستند و در این مسیر هیچ چشم‌داشتی نخواهیم داشت.

تولیت حرم امام خمینی (ره) :در مسائل امنیتی در قیاس با کشورهای منطقه در رتبه اول هستیم

حجت الاسلام سید حسن خمینی در مراسم تجدید میثاق نیروهای انتظامی با آرمان های امام خمینی (ره) گفت: امنیت شرط اساسی زندگی انسان است. یکی از لازمه های با تأمین امنیت، از بین بردن بستر ایجاد نا امنی است و یکی از عوامل ایجاد بستر نا امنی، مشکلات اقتصادی مردم است.

تولیت مرقد مطهر امام خمینی (ره) ضمن تقدیر از زحمات نیروی انتظامی افزود: ما در مسائل امنیتی در قیاس با کشورهای منطقه در رتبه اول هستیم.

سید حسن خمینی ادامه داد : این امنیت را در درجه اول مدیون شهدایی هستیم که بدون هیچ چشم‌داشتی از جان خود برای حفظ این کشور عزیز گذشته‌اند.

فرمانده نیروی انتظامی، فرماندهان ، افسران ، نیروها و کارکنان سازمان انتظامی کشور همزمان با آغاز هفته انتظامی (فراجا) با آرمان‌های والای امام راحل تجدید بیعت کردند.

 سردار احمد رضا رادان فرمانده نیروی انتظامی، فرماندهان ، افسران ارشد ، نیروها و کارکنان سازمان انتظامی کشور صبح امروز پنجشنبه همزمان با آغاز هفته فراجا ضمن حضور در مرقد امام راحل، با آرمان‌های والای ایشان و شهدای انقلاب اسلامی عهدی دوباره بستند.

در این مراسم شرکت کنندگان با اهدای تاج گل، قرائت فاتحه و زیارت نامه به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی ادای احترام کردند.

غبارروبی مزار شهدا از برنامه های امروز فرماندهی و نیروهای فراجا خواهد بود.

سخنگوی فراجا ، هفته انتظامی را امسال از پنجشنبه سیزدهم مهرماه با غبارروبی مزار شهدا و پایان آن را چهارشنبه نوزدهم مهرماه اعلام کرد.

سردار سعید منتظر المهدی سخنگوی پلیس تصریح کرد: شعار امسال هفته انتظامی «شهروند قانونمدار، پلیس خدمتگزار» انتخاب شده تا در سایه مشارکت و همکاری مردم و خدمت بی منت پلیس، امنیت و آرامش در ابعاد مختلف برقرار شود.



گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر