۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷
کد خبر: ۷۳۴۱۰
رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در مراسم اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در کرمان گفت: ۴۰ هزار واحد مسکونی در سطح کشور برای محرومان در قالب مشارکت سپاه پاسداران با کمیته امداد احداث می‌شود.

به گزارش پایداری ملی به نقل از خبرگزاری فارس ، سردار غلامرضا سلیمانی صبح امروز دوشنبه ۱۰ مهرماه‌جاری در حاشیه اهدای ۲۸۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند به نیابت از سردار شهید سیدحمیدرضا هاشمی فرمانده اطلاعات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در جمع خبرنگاران با تبریک ایام وحدت و میلاد حضرت پیامبر اعظم (ص) و امام جعفر صادق (ع) اظهار داشت: از سال‌های گذشته مجاهدت مشترکی بین کمیته امداد و سپاه و بسیج شکل گرفته است و هر سال این مجاهدت مشترک نیز گسترش و تعمیق می‌یابد.

وی ادامه داد: یکی از برنامه‌های خوب بین سپاه و کمیته شامل تامین جهیزیه برای زوج‌های جوان است و استان کرمان در این زمینه جزو استان‌های پیشرو و نمونه است.

سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: به‌مناسبت هفته وحدت و میلاد پیامبر اعظم (ص) و گرامیداشت یاد و خاطره سرداز شهید حمیدرضا هاشمی امروز ۲۸۰ سری جهیزیه به پاسداشت مجاهدت‌ها و جانفشانی‌های شهید هاشمی بین افرادی توزیع می‌شود که هدفگذاری شده‌اند و این مسیر مبارو ادامه می‌یابد و همان‌طور که تاکنون چند هزار سری جهیزیه تاکنون در کرمان توزیع شده است و پنجشنبه پیش‌رو هم ۵۰۰ سری جهیزیه در استان توزیع می‌شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به تعامل گسترده سپاه پاسداران با کمیته امداد، خاطرنشان کرد: ۴۰ هزار واحد مسکونی در سطح کشور برای محرومان در قالب این مشارکت احداث می‌شود و بیش از ۱۰ هزار واحد در اسفندماه سال گذشته تحویل شد و امروز هم ۱۱۰ واحد مسکونی در استان افتتاح می‌شود و در اختیار مددجویان قرار می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه در زمینه‌های مختلف از جمله اشتغال نیز بین کمیته امداد و سپاه و بسیج برنامه‌های مشترکی انجام می‌شود، اضافه کرد: رسالت‌مان این است که در خدمت مردم عزیز باشیم و برای همه مردم خدمت‌گذاری کنیم؛ افراد زیرپوشش کمیته امداد در اولویت قرار دارند که بیشتر به مسائل و مشکلات‌شان رسیدگی شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: کرمان از استان‌های پیشتاز و نمونه است و برنامه‌ها در این خطه بسیار دقیق و منظم انجام می‌شود و مرکزیت هم حمایت‌های لازم را به‌عمل می‌آورد تا این مسیر خداپرستانه و در مسیر مردم ادامه داشته باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر