۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۸
کد خبر: ۷۳۴۰۸
معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به تغییر تاکتیک دشمنان در تهاجم به نظام و انقلاب با بکارگیری روش‌های ترکیبی گفت: در جنگ ترکیبی هم باید مانند دوران دفاع مقدس همه به میدان بیایند.

به گزارش پایداری ملی به نقل از خبرگزاری فارس، یادواره شهدای اداری، کارگری و اصناف شهرستان نوشهر در آخرین روز از هفته دفاع مقدس، با حضور مسؤولین کشوری، استانی و محلی و عموم مردم و خانواده‌های شهدا، در سالن اجتماعات اداره کل بنادر و دریانوردی نوشهر برگزار شد.

سردار محمدعلی قمی، معاون بسیج و امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور در این یادواره با گرامیداشت هفته دفاع مقدس به وظیفه شناسی شهدا و عموم مردم در دفاع از انقلاب، جمهوری اسلامی و تمامیت ارضی کشور اشاره کرد و افزود: دفاع از این سه گانه، سنگ محکی برای وظیفه شناسی همه ما محسوب می‌شود.

وی در بخشی از سخنان خود باتوجه به تغییر تاکتیک دشمنان در تهاجم به نظام و انقلاب با بکارگیری روش‌های ترکیبی، به فتنه‌های سال‌های بعد از دوران جنگ گفت: در جنگ ترکیبی هم باید مانند دوران دفاع مقدس همه به میدان بیایند.

قمی در ادامه ضمن اشاره به پیشرفت‌های دفاعی امروز کشور گفت: یک روزی دشمنان کشور ما را برای خرید تسلیحات از کشور‌های دیگر تحریم می‌کرد، اما امروز ایران اسلامی را برای اینکه کسی از ما پهباد و موشک نخرد تحریم می‌کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر