۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۹
کد خبر: ۷۳۴۰۴
چهارمحال و بختیاری مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری گفت: طی شش‌ماه نخست سال‌جاری، ۸۷ مانور عملیاتی در سطح شرکت گاز برگزار شد.

به گزارش پایداری ملی به نقل از ایسنا، جهانبخش سلیمیان ۹ مهرماه با اعلام این خبر به رسانه‌های چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: به منظور کاهش آسیب‌پذیری در برابر تهدیدات و بحران‌ها، شناسایی نقاط قوت و ضعف و هماهنگی بین نیروها، بررسی صحت کارکرد تجهیزات و مدیریت بحران و اجرای الزامات پدافند غیرعامل، تعداد ۸۷ مانور عملیاتی در حوزه‌ها و سناریوهای مختلف در ستاد و ادارات گاز شهرستانی شرکت گاز استان برگزار شد.

وی گفت: تمرین‌های عملیاتی طبق روش اجرایی تدوین سناریو و ارزیابی تمرین، ابلاغی از شرکت ملی گاز براساس بحران‌ها وتهدیدات شناسایی شده در سطح شرکت، با هدف کاهش آسیب‌پذیری، افزایش بازدارندگی، تداوم خدمات رسانی، تسهیل مدیریت بحران و ارتقای پایداری در تمامی ادارات گاز شهرستانی و ستاد برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان خاطرنشان کرد: خدمات‌رسانی مطلوب و اهمیت صیانت از تأسیسات گازرسانی به منظور مقاوم‌سازی شبکه‌ها و مقابله با بحران‌های طبیعی و غیر طبیعی در صدر اولویت های کاری این شرکت است. بر همین اساس واحد HSE با یک برنامه ریزی جامع نسبت به برگزاری مانورهای مختلف آمادگی، تمرینی و عملیاتی در سطوح مختلف اقدام می‌کند.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر