۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۷۳۳۹۳
در پیام سردار جلالی عنوان شد
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پیامی به مناسبت پرتاب موفقیت آمیز سومین ماهواره بومی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از آن به عنوان جلوه‌ای از شکستن سیمای ذهنی تحریم یاد کرد.

به گزارش پایداری ملی در پیام سردار جلالی آمده است؛ پرتاب موفقیت آمیز و غرور آفرین سومین ماهواره بومی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و قرار گرفتن آن در مدار ۴۵۰ کیلومتری زمین، بار دیگر قدرت ایمان و امید را برای رسیدن به قله‌های افتخار به تصویر کشید.

حالا دیگر دشمنی که سعی داشت موفقیت‌های ایران در پرتاب ماهواره در چشم جهانیان با تردید مواجه شود، بی سر و صدا به موفقیت ایران اسلامی در پرتاب ماهواره «نور ۳» مهر تایید می‌‍زند. این یعنی فرزندان غیور این مرز و بوم، درس اتکا به درون در مسیر قوی شدن را از مکتب رهبر عظیم الشان شان به خوبی فرا گرفته اند.
این موفقیت یعنی شکستن سیمای ذهنی تحریم به عنوان یک سد در راه پیشرفت و نشان دادن واقعیت‌های میدان.

در پس این موفقیت بزرگ که به تثبیت قدرت فضایی ایران در جهان منجر شده است چندبار شکست پروژه‌های ارسال ماهواره است. این نشان می‌دهد که اگر از شکست‌های نترسیم و کار و ابتکار را سرلوحه قرار دهیم، نصرت خدا نیز همراه خواهد بود و هیچ کسی حق ندارد ناامید باشد.

این موفقیت بیش از پیش به ارتقای توان دفاعی و افزایش بازدارندگی کشور و تحقق ایران پایدار در آینده نزدیک خواهد انجامید انشالله.

به برادرانم سرلشکر سلامی، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سردار حاجی زاده، فرمانده نیروی هوا فضای سپاه خداقوت می‌گویم و این پیروزی شیرین را به فرماندهی معظم کل قوا، حضرت آیت الله امام خامنه‌ای عزیز، مردم شریف ایران و همه تلاشگران عرصه دفاعی کشور تبریک عرض می‌کنم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر