۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۴
کد خبر: ۷۳۳۱۶
مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: چهار باب انبار ذخیره و ایستگاه بارگیری غلات متصل به شبکه سراسری ریلی در بندر امام ساخته می‌شود.

به گزارش پایداری ملی به نقل از خبرگزاری مهر، ابوطالب گرایلو پیش از ظهر امروز یکشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: با هدف افزایش حمل ریلی و توسعه آن به منظور تسریع در ارسال کالا‌های اساسی به بازار‌های مصرف با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی چهار باب انبار ذخیره کالای اساسی و ایستگاه بارگیری ریلی در بندر امام ساخته می‌شود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان افزود: این چهار انبار غلات در مجموع به ارزش یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال و به ظرفیت ۹۰ هزار تن احداث می‌شوند.

وی بیان اینکه این ۲ طرح دارای شبکه ریلی به طول یک هزار و ۸۷۰ متر هستند، افزود: نصب چهار عدد باسکول کامیونی و سه باسکول ریلی از جمله تجهیزات نصب شده در محل این پروژه‌ها از جمله ویژگی‌های آن‌ها به شمار می‌آید که برای سهولت دسترسی به شبکه ریلی کشور احداث شدند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان بیان کرد: این انبار‌ها با هدف افزایش ظرفیت انبارش استاندارد کالا‌های اساسی، توسعه حمل و نقل ریلی و امکان افزایش ظرفیت پذیرش و پهلوگیری کشتی‌ها ساخته می‌شوند.

گرایلو گفت: در صورت بهره‌برداری از این طرح‌ها، حمل ریلی غلات در بندر امام افزایش یافته و علاوه بر فراهم کردن زمینه فرصت‌های شغلی پایدار در منطقه، الزامات پدافند غیرعامل در ایجاد شبکه جایگزین حمل و نقل کالای اساسی در منطقه نیز فراهم می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر