۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۷۳۲۱۵
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از بازدید از مرز چذابه اظهار کرد:میزبانی مردم خوزستان از زائران ایرانی و غیرایرانی به نحوی شایسته است که جای قدردانی دارد.

به گزارش پایداری ملی به نقل از فارس ، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در بازدید از مرز چذابه، اظهار کرد: میزبانی مردم خوزستان از زائران ایرانی و غیرایرانی به نحوی شایسته است که جای قدردانی دارد.


وی با بیان اینکه در واقع خوزستان با داشتن مردم با عاطفه‌ای که دارد، دروازه ورود به سرزمین بهشت است، افزود: آنچه که مشاهده می‌کنیم با همکاری تمامی دستگاه‌ها، جریان عبور مردم به سمت کربلای حسینی کاملا روان و بدون مشکل است.


فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در طول مسیر هیچ‌گونه مشکلی مشاهده نشد، گفت: امنیت کاملا برقرار است و زیرساخت‌ها به نحو شایسته‌ای برای توقف موقت زائران فراهم شده است و امسال شرایط نسبت سال‌های گذشته بسیار بهتر است.
وی ادامه داد: نوای لبیک یاحسین زائران پاکستانی که برای عزیمت به عتبات وارد این مرز شده‌اند شورانگیز است و امیدواریم بدون هیچ مشکل و رنجی به مقصد خود برسند.
سلامی تصریح کرد: همه چیز آماده و مهیا است و حال و هوای مردم در هنگام عبور از مرز رضایت بخش است. همه افراد مسؤول تمام تلاش خود را بکار بستند تا راحت‌ترین فضا برای تردد زائران بوجود آید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر