۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۸
کد خبر: ۷۳۱۰۲
معاون الکترونیک و فناوری اطلاعات سازمان پدافند غیرعامل کشور مطرح کرد:
معاون الکترونیک و فناوری اطلاعات سازمان پدافند غیرعامل کشور بر لزوم تقویت برنامه‌های پدافند غیرعامل در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور تاکید کرد.

به گزارش پایداری ملی، جلسه بررسی اقدامات و برنامه‌های پدافند غیرعامل حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور در سازمان پدافند غیرعامل کشور با حضور رئیس، دبیر و اعضای کمیته پدافند غیرعامل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، شرکت ارتباطات زیرساخت، سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی و کلیه سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه وزارت و شرکت ها و اپراتورهای مخابراتی همراه اول، ایرانسل، مخابرات ایران و رایتل برگزار شد.

در این جلسه دکتر سعید رحیمی، معاون الکترونیک و فناوری اطلاعات سازمان، ضمن خوش آمدگویی به حاضرین، به تشریح انتظارات و اقدامات مد نظر سازمان که در برنامه های مبادله شده مورد تایید قرار گرفته است، پرداخت.

وی ضمن تشکر از شرکت ارتباطات زیرساخت و شرکت پست بانک به دلیل سرعت عمل در تبادل برنامه‌ها، انتظارات و اقدامات در سال 1402 در حوزه های کالبدی و سایبری و الکترونیک را تشریح کرد.

در ادامه سردار سعد بازرس ویژه ریاست سازمان به تشریح الزامات قانونی سازمان پدافند غیرعامل کشور پرداخته و به صورت مفصل بندهای قانونی مرتبط با سازمان را تشریح کرد.

مدیرکل امور نیرو و ارتباطات سازمان بازرسی کل کشور نیز در ادامه ضمن تاکید بر تسریع در اقدامات پدافند غیرعامل در شرکت های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور، آمادگی این سازمان جهت همکاری کامل با سازمان پدافند غیرعامل جهت انجام وظایف قانونی خود را اعلام کرد.

در ادامه این جلسه اعضای کمیته پدافند غیرعامل شرکت‌ها و سازمان‌های شرکت کننده در جلسه به ارائه گزارشی از آخرین اقدامات خود پرداختند.

با توجه به لزوم ارسال گزارشات سه ماهه توسط سازمان پدافند غیرعامل کشور به سازمان برنامه و بودجه، کمیسیون امنیت ملی مجلس و سایر ارگان‌ها و سازمان‌های دی ربط، مقرر شد، گزارش سه ماهه دوم مجموعه‌ها به صورت مبسوط و مستند برای سازمان پدافند غیرعامل ارسال گردد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر