۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷
کد خبر: ۷۲۹۷۷
در نشست هماهنگی دستگاه‌های اجرایی اقتصادی استان فارس مطرح شد
سرپرست معاونت امور زیربنایی سازمان پدافند غیرعامل کشور، در نشست هماهنگی دستگاه‌های اجرایی اقتصادی استان فارس، نقش پدافند غیرعامل در رشد و توسعه اقتصادی کشور را تشریح کرد.

به گزارش پایداری ملی، سرپرست معاونت امور زیربنایی سازمان و جانشین فرمانده قرارگاه پدافند اقتصادی کشور در نشست هماهنگی دستگاه‌های اجرایی اقتصادی استان فارس با اشاره به ضرورت نقش آفرینی موثر دستگاه‌های اقتصادی کشور در شرایط جنگ اقتصادی، اظهار داشت: ارتقاء آمادگی‌ها یکی از مولفه‌های اساسی برای ایجاد بازدارندگی در برابر اقدامات دشمن و پایداری اقتصادی یکی از مولفه‌های پایداری نظام و از مولفه‌های قدرت ملی است.

وی با تاکید بر ضرورت مقابله هوشمندانه با تهدیدات فناوری‌های نوین، دستیابی به فناوری‌های برترساز را موجب ارتقاء توانمندی‌ها و دستیابی به قدرت برتر در این حوزه دانست.

در ابتدای این نشست نیز دکتر بابک دایی مدیر کل اقتصادی استان فارس و مسئولین دستگاه‌های اجرایی اقتصادی استان، گزارشی از ظرفیت‌ها و اقدامات صورت گرفته در سطح استان در جهت تحقق سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و استحکام بخشی به حوزه اقتصادی ارائه کردند.

شایان ذکر است بازدید از زیرساخت‌های اداره کل اقتصادی و انبار‌های اموال تملیکی استان به منظور حصول اطمینان از پیاده سازی الزامات، ملاحظات، ابلاغیه‌های حوزه پدافند غیر عامل برنامه پایانی نشست هماهنگی دستگاه‌های اجرایی اقتصادی استان فارس بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر