۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۷۲۹۶۵
استاندار سمنان گفت: رویکرد و توجه به استان سمنان بواسطه قرارگیری در مسیر مسافران و زائران و استقرار مکان ها، زیرساخت‌ها و تاسیسات حساس، در تمامی حوزه‌ها از جمله اقدامات پدافند غیرعامل باید کشوری و جامع‌تر باشد.

به گزارش پایداری ملی به نقل از روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری سمنان؛ سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان در محل سالن جلسات یادگار امام (ره) استانداری که با حضور رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور برگزار شد، گفت: استان سمنان در کنار تمامی پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های ارزشمند در حوزه‌های مختلف فرهنگی، دینی، اجتماعی، عمرانی، اقتصادی، معدنی و ... که از آن بهره می‌برد، با سه چالش جدی تصادفات، آب و جمعیت روبروست.

وی افزود: استان سمنان صرفا یک استان صنعتی و معدنی نیست، در حوزه‌های بسیاری از جمله معادن، دام و طیور، لبنیات و تخم مرغ و ... نقش تاثیرگذاری در بازار کشور دارد.

هاشمی بیان داشت: ما در استان سمنان بواسطه تردد حجم بالایی از مسافران و زائران امام هشتم (ع) و ارائه خدمات مطلوب، نیازمند تامین آب شرب پایدار هستیم.

وی خاطر نشان کرد: تهدید ریزگرد‌ها یکی از مواردی است که باید از طریق طرح‌های آبخیزداری و آبخوانداری در سطح استان با آن مقابله شود.

استاندار سمنان گفت: بیش از ۶۵۰ کیلومتر ریل راه آهن در استان وجود دارد که به علت فرونشست زمین در مسیر ریل، نگرانی و تهدید جدی در این خصوص وجود دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر