۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۲
کد خبر: ۷۲۹۵۱
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان لرستان خبر داد
مانور سنجش پایداری شبکه ارتباطی در مرکز PC شرکت ارتباطات زیر ساخت استان براساس مصوبات کارگروه سایبری پدافند غیر عامل استان لرستان برگزار شد .

به گزارش پایداری ملی به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان لرستان مجتبی صارمی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان در این رزمایش، با اشاره به اهمیت برگزاری چنین رزمایش هایی، گفت: برگزاری رزمایش فرصت مناسبی برای ارزیابی میزان آمادگی برای پاسخ موثر به حوادث احتمالی و افزایش هماهنگی تیم های فرماندهی و عملیاتی است.

صارمی در این مانور گفت: دستگاه ها و سازمان ها بایستی برای انواع مختلف حوادث و حملات احتمالی به زیرساخت های سایبری طرح های پاسخ اضطراری تهیه کرده و با انجام انواع تمرین ها و مانورهایی طرح های پاسخ را مورد ارزیابی قرار داده و نواقص و مشکلات آنرا رفع نمایند.

در این مانور ، 4 رزمایش اجرای مانور شبیه سازی عملیات فیوژن و مفصل بندی کابل فیبر نوری ، انتقال تغذیه برق یکی از سیستم های انتقال روی تغذیه پروتکشن ، قطع ترافیک یکی از مسیرهای ارتباطی با مراکز مختلف مرتبط و بررسی عملکرد مسیر پروتکشن و قطع برق شهری مرکز و بررسی عملکرد سیستم دیزل ژنراتور اجرا شد و میزان تاب آوری مورد ارزیابی قرار گرفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر