۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۷۲۷۸۵
مرکز مطالعات و تدوین آئین­‌نامه­‌های فنی و مهندسی پدافند غیرعامل در نظر دارد مطالعات مربوط به طرح‌های حوزه­‌های سلامت و شیمیایی را از طریق دانشگاه­‌ها، پژوهشگاه­‌ها، مراکز علمی و شرکت­‌های دارای صلاحیت به انجام رساند.

به گزارش پایداری ملی، به اطلاع می­رساند با استناد به ماموریت‌­های محوله بند ۱۳ سیاست‌های کلی نظام ابلاغی در حوزه پدافند غیرعامل از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و بند ۱۲ ماده ۱۰ اساسنامه سازمان پدافند غیرعامل کشور، مرکز مطالعات و تدوین آئین­‌نامه­‌های فنی و مهندسی پدافند غیرعامل در نظر دارد مطالعات مربوط به طرح‌های حوزه­‌های سلامت و شیمیایی را از طریق دانشگاه­‌ها، پژوهشگاه­‌ها، مراکز علمی و شرکت­‌های دارای صلاحیت به انجام رساند.

لذا در صورتی که آن دانشگاه/شرکت، متقاضی انجام مطالعات هریک از پروژه­‌های مذکور می‌باشد، لازم است نماینده مطلع جهت دریافت اسناد انتظار و تکمیل فرم­‌های مربوطه از تاریخ 1402/03/28 لغایت 1402/04/04 به این مرکز معرفی و مراجعه نماید. لازم به ذکر است زمان تحویل مدارک فنی و علمی حداکثر تا تاریخ 1402/04/07می­‌باشد.

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر (عج)، بالاتر از خیابان جامی، روبروی ایستگاه اتوبوس جامی، کوچه ناظم، پلاک ۷، مرکز مطالعات فنی و مهندسی سازمان پدافند غیر عامل

تلفن: ۰۲۱۶۶۹۷۸۲۲۶ - ۰۲۱۶۶۹۷۱۳۰۴

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر