۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶
کد خبر: ۷۲۴۹۸
مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری کرمان خبر داد:
مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری کرمان گفت: امروز برای اولین بار در سطح کشور قرارداد طرح مطالعات جامع پدافند شیمیایی در استان کرمان به مرحله عقد قرارداد رسیده است .
ابراهیم کریمی

به گزارش پایداری ملی، علی بیگ‌زاده معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان عنوان کرد: امن‌سازی و کاهش آسیب‌پذیری و مخاطرات، حفاظت از مردم و منابع انسانی، ارتقای آمادگی و تاب‌آوری زیرساخت‌ها‌ از جمله اهداف پدافند غیرعامل است.


وی مصونیت‌بخشی و پیشگیری را ماهیت پدافند غیرعامل دانست و بیان کرد: در پدافند غیرعامل باید مباحث شیمیایی به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

ابراهیم کریمی مدیرکل پدافند غیرعامل استان نیز در این همایش با اشاره به اقدامات سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در استان کرمان و جبهه مقاومت گفت: امنیت بستری برای توسعه در همه زمینه‌های اجتماعی، اقتصادی و سیاسی و فرهنگی است و لذا شهید سلیمانی فعالیت‌ها در جنوب استان را در بستر امنیت به‌وجود آورد و در جبهه مقاومت و جهان اسلام نیز همچنین فعالیت‌های ایشان حول همین محور بوده است.

وی با بیان این مطلب که رسیدگی به اکوسیستم پدافند شیمیایی نیاز به بررسی و مطالعات دارد، گفت: امروز برای اولین بار در سطح کشور قرارداد طرح مطالعات جامع پدافند شیمیایی در استان کرمان به مرحله عقد قرارداد رسیده است .

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر