۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۷۲۴۱۸
«اسماعیل طحان» به‌عنوان سرپرست اداره کل پدافند غیرعامل استانداری سمنان منصوب شد.

به گزارش پایداری ملی به نقل از خبرگزاری فارس، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان با صدور ابلاغی، اسماعیل طحان را به‌عنوان سرپرست اداره کل پدافند غیرعامل استانداری سمنان منصوب کرد.

در حکم انتصاب طحان آمده است: بنا به پیشنهاد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و نظر به مراتب تعهد، تخصص و توانمندی جنابعالی به‌موجب این ابلاغ به‌عنوان سرپرست پدافند غیرعامل استانداری منصوب می‌شوید.

در ادامه می‌خوانیم: امید است با اتکال به خداوند منان تحت توجهات حضرت، ولی عصر (عج) و با پیروی از منویات و فرامین مقام معظم رهبری و با اهتمام به برنامه‌های دولت مردمی آیت‌الله رئیسی با تأکید بر شاخص‌های عدالت محوری، انقلابی‌گری، مردم‌داری، پاکدستی، فسادستیزی، قانون‌مداری و تعامل سازنده با کلیه دستگاه‌های اجرایی در انجام وظایف و مأموریت‌های محوله موفق و مؤید باشید.

طحان، فارغ‌التحصیل کارشناسی پدافند غیرعامل و کارشناسی ارشد مدیریت استراتژیک بوده و در دوران کاری خود در استانداری سمنان در مسؤولیت کارشناس دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی و دفتر امور ایثارگران انجام وظیفه کرده است.

طحان، رئیس شورای مشورتی کارکنان استانداری سمنان و دوایر تابعه است و پیش از او، ایرج کارخایی عهده‌دار این مسؤولیت بود که به افتخار بازنشستگی نائل شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر