۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴
کد خبر: ۷۱۷۹۹
رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان مطرح کرد
رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت:با توجه به نزدیکی به سایت هسته ای نطنز باید پیش بینی بروز هر اتفاق را از قبل داشته باشیم و در این حوزه به عنوان پدافند غیرعامل ایجاد اورژانس هسته ای در کاشان ضرورت دارد.

به گزارش پایداری ملی به نقل از ایرنا، دکتر کورش ساکی روز شنبه افزود: اورژانس هسته ای نیازمند اتاق عمل و بخش های بستری است که ایجاد آن در بیمارستان ۳۶۰ تخت خوابی در حال ساخت کاشان را به رییس سازمان انرژی هسته ای پیشنهاد داده ایم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: پیشنهاد ما این است که در یکی از مراحل ساخت بیمارستان ۳۶۰ تخت خوابی کاشان، اورژانس هسته ای ایجاد شود.

ساکی افزود: ایجاد این اورژانس، در یکی از بخش های بیمارستان ۳۶۰ تخت خوابی کاشان نیازمند ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت:عملیات ساخت بیمارستان ۳۶۰ تخت خوابی کاشان از سال ۱۳۹۶ آغاز شده و تکمیل آن از مهمترین مطالبات مردم این شهرستان است.

ساکی افزود:این بیمارستان تا کنون تنها ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و ۷۰ میلیارد تومان برای آن هزینه شده است.

وی اظهار کرد: برای تکمیل ساختمان این بیمارستان ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز است و اگر مبلغ یادشده تامین شود در مدت سه سال تکمیل و به بهره برداری می رسد.

جمعیت نزدیک به ۵۰۰ هزار نفری شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل، زیرپوشش خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی کاشان قرار دارد.
شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله حدود ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان و شهرستان آران و بیدگل با بیش از ۱۰۳ هزار نفر جمعیت در حدود ۲۱۵ کیلومتری اصفهان قرار دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر