۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۷
کد خبر: ۷۱۶۵
استاندار تهران:
استاندار تهران در خصوص اقدامات استانداری برای مدیریت بحران در صورت وقوع زلزله نیز اظهار کرد: بحث مدیریت بحران در استان تهران با شهرداری‌ است و استانداری مسئول پدافند غیرعامل را بر عهده دارد .
سیدحسین هاشمی اظهار کرد: با توجه به اعلام نیاز استان‌های شمالی، بخش‌های مختلف استانداری تهران که امکان کمک رسانی داشتند عملیات کمک رسانی را آغاز کرده‌اند و شب گذشته نیز با کولیوند، رئیس سازمان امداد و نجات کشور صحبت داشتیم تا با هر آنچه در توان داریم برای کمک رسانی به مردم این منطقه اقدام کنیم.

وی ادامه داد: به دلیل برف و باران سنگین، مردم برخی مناطق به سختی افتاده‌اند اما با این حال باید شرایط را تحمل کنیم؛ اکنون تمام استان‌های همجوار استان‌های شمالی، کمک رسانی را به این مناطق آغاز کرده‌اند تا اگر مشکلی به ویژه در منطقه مازندران به وجود آمد آن را حل کنند.

استاندار تهران در خصوص اقدامات استانداری برای مدیریت بحران در صورت وقوع زلزله نیز اظهار کرد: بحث مدیریت بحران در استان تهران با شهرداری‌ است و استانداری مسئول پدافند غیرعامل را بر عهده دارد که خوشبختانه با جریان خوبی که در دولت یازدهم به وجود آمده، استانداری، شهرداری و شورای شهر تهران همکاری‌های خوبی در جهت ایجاد مدیریت متمرکز دارند تا در صورت وقوع بحران‌ بتوانند به خوبی عوارض ناشی از آن را کاهش دهند.

هاشمی با بیان اینکه متاسفانه در هشت سال گذشته ارتباط بین استانداری و شهرداری قطع شده بود، اظهار کرد: در این دوره، هنگامی که استانداری را تحویل گرفتم، اولین سیاست‌ کاری‌ام این بود که دیوار اعتماد میان استانداری و شهرداری برداشته شود تا تعامل کاری خوبی با شهرداری و شورای شهر داشته باشیم.

وی با بیان اینکه اکنون این همکاری‌ها آغاز شده است، افزود: با همکاری و تعامل میان بخشهای مختلف، مشکلات استان تهران راحت‌تر حل شده و تصمیمات سریعتر اخذ خواهد شد.

استاندار تهران از برگزاری جلسه‌ای با شورای شهر تهران پس از دهه فجر خبر داد و افزود: در این جلسه سیاست‌های استانداری را با شورای شهر تهران مطرح خواهیم کرد.

هاشمی ادامه داد: با رئیس شورای شهر تهران و سایر اعضا تا کنون جلساتی داشته‌ایم و سعی داریم به گونه‌ای کار کنیم که دیدی که نسبت به این سه بخش در میان مردم وجود دارد مثبت باشد و مردم احساس کنند که هر سه در یک جهت خدمت رسانی می‌کنند.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر