۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۲
کد خبر: ۷۱۲۳۸
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تهران با اشاره به کسب رتبه برتر کارگروه ارتباطات و فناوری اطلاعات پدافند سایبری گفت: موضوع پدافند سایبری یک مولفه مهم و اثرگذار در حوزه فناوری اطلاعات تبدیل شده و اهتمام و جدیت همه ذی نفعان در این حوزه یک ضرورت است.

به گزارش پایگاه اطلاعرسانی پایداری ملی به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تهران، مرتضی رضایی مدیرکل ارتباطات استان با اشاره به انتخاب کارگروه ارتباطات و فناوری اطلاعات پدافند سایبری استان تهران بعنوان کارگروه برتر ضمن تقدیر از اعضای کارگروه ارتباطات و فناوری اطلاعات پدافند سایبری استان گفت: با تلاش و راهبری کمیته پدافند غیرعامل وزارت این موفقیت حاصل شده است و در صدد هستیم تا با قوت و تلاش بیشتر این مسیر را ادامه دهیم.

رییس کارگروه ارتباطات و فناوری اطلاعات پدافند غیرعامل استان خدمات ارتباطی را یکی از نیازها و ضروریات زندگی امروزه دانست و خاطر نشان کرد: حفظ امنیت و پایداری ارتباطات برای دسترسی به خدمات یک الزام است یک انتخاب نیست.

مدیرکل ارتباطات استان تهران با بیان اینکه متناسب با گسترش خدمات در فضای مجازی باید تمهیدات لازم برای امنیت و پایداری شبکه ارتباطی لحاظ شود تاکید کرد: در کارگروه ارتباطات و فناوری اطلاعات پدافند سایبری استان تهران همه اعضاء مصمم هستند در چارچوب ضوابط ابلاغی اقدامات لازم برای در راستای تکالیف مقرر را در زمان تعیین شده انجام داده و آمادگی لازم را برای مقابله به رخداد های طبیعی و انسان ساز داشته باشند.

رضایی یکی از اقدامات موثر در استان تهران را برنامه ریزی برای تکمیل رینگ پشتیبان فیبر بیان کرد و گفت: در شرق استان تهران و در حد فاصل آبعلی به سمت پیست انقطاع در فیبر پشتیبان داشتیم که با پیگیری های انجام شده مجوز لازم اخذ شده و بزودی رینگ پشتیبان شرق استان کاکل می‌شود.

یادآور می شود در مراسم گرامیداشت هفته پدافند اداره کل ارتباطات استان تهران بعنوان اداره کل برتر در مجموع 31 استان انتخاب شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر