۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۷۱۲۰۲
شورای پدافند غیرعامل قشم با حضور معاون امور استان های سازمان پدافند غیرعامل کشور برگزار شد.

به گزارش پایداری ملی،شورای پدافند غیرعامل قشم با حضور معاون امور استان های سازمان پدافند غیرعامل کشور و مسئولان شهرستانی برگزار شد.

سردار رسول رحیمی معاون امور استان های پدافند غیرعامل در شورای پدافند غیرعامل شهرستان قشم اظهار داشت: از اهداف و ماموریت های اصلی پدافند غیر عامل، برآورد تهدیدات و اقدامات دشمن، کشف نقاط آسیب پذیری در زیرساخت ها، طبقه بندی و اولویت بندی مراکز و زیر ساخت ها ، تداوم چرخه خدمات اساسی و تامین نیاز های ضروری مردم ، ارتقاء فرهنگ عمومی با اجرای آموزش های عمومی، تمرین و رزمایش در خصوص ارتقا آمادگی و پایداری در حوزه های مختلف در برابر تهدیدات نظامی دشمن است که می طلبد شورای پدافند غیر عامل شهرستانها و کارگروه های تخصصی زیر مجموعه در این راستا قدم بردارند.

وی ادامه داد: آمادگی برای مقابله با هر نوع تهدید و ساخت ایران قوی بدون آمادگی و هوشیاری ملی میسر نخواهد بود و مردم بهترین پشتوانه انقلاب اسلامی ایران می باشند.

در ادامه رحیمی ضمن حضور در منطقه آزاد قشم و برگزاری جلسه با مسئولین منطقه آزاد قشم به دستورالعمل های تدوین شده در سازمان اشاره و در رزمایش سایبری در سامانه های منطقه آزاد شرکت کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر