۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۷
کد خبر: ۷۱۱۶۰
پنجمین قسمت برنامه «ایران قوی» ویژه برنامه محوری سازمان پدافند غیر عامل کشور با موضوع " پدافند زیستی،تجربه ها و دستاوردهای قبل از کرونا " از رسانه ملی پخش می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پایداری ملی، میهمان این قسمت از برنامه «ایران قوی» که به موضوع " پدافند زیستی،تجربه ها و دستاوردهای قبل از کرونا " می‌پردازد، دکتر کریمی نیا کارشناس امور سلامت و پدافند زیستی، است.

ویژه‌برنامه تلویزیونی بزرگداشت هفته پدافند غیرعامل با عنوان «ایران قوی» کاری از معاونت توسعه فرهنگی و اطلاع‌رسانی سازمان پدافند غیرعامل کشور است که همزمان با آغاز هفته نکوداشت پدافند غیرعامل از ۴ تا ۱۱ آبان از شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی رسانه ملی پخش خواهد شد.

برنامه زمانبندی پخش برنامه ایران قوی به شرح زیر است:
شبکه بین المللی خبر هر روز حدود ساعت ۱۰:۱۰ صبح ، شبکه دو سیما هر روز ساعت ۱۳:۳۰ شبکه یک سیما هر روز ساعت ۸:۴۰ صبح، رادیو جوان هر شب ساعت ۲۱ ، رادیو گفت و گو هر روز ساعت ۱۳ و رادیو تهران نیز پخش این برنامه را از ۵ آبان در دستور کار قرار داده است و شبکه های تلویزیونی و رادیویی مراکز استانی صدا و سیما نیز پخش این برنامه محوری را در دستور کار قرار داده اند.

این ویژه‌برنامه ترکیبی به تهیه کنندگی حامد فاتحی پولادی با حضور کارشناسان، صاحب‌نظران و مسئولان سازمان پدافند غیرعامل کشور هفت محور استراتژیک پدافند غیرعامل، «دفاع جامعه در جنگ ترکیبی»، «علم و فناوری»، «شبکه های اجتماعی و جنگ شناختی»، «آرایش دفاع سایبری در جنگ جدید»، «جمعیت و ایران قوی»، «پدافند زیستی، تجربه ها و دستاوردهای عبور از کرونا» و « پدافند شهری ارتقای کیفیت زیست شهروندان»را مورد بحث و بررسی قرار خواهد داد.

۸ آبان‌ هر سال به مناسبت فرمان مقام معظم رهبری برای تشکیل سازمان پدافند غیرعامل کشور، به عنوان روز پدافند غیرعامل گرامی‌ داشته می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر