۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۲
کد خبر: ۷۱۱۵۸
سردار رحیمی در هرمزگان مطرح کرد
معاون امور استانهای سازمان پدافند غیرعامل کشور با تاکید بر وظایف کارگروه آب و انرژی شورای پدافند غیرعامل استان گفت: رصد تهدیدات زیستی و تامین آب شرب از طریق رعایت الزامات و ملاحظات تدوین شده توسط سازمان پدافند غیرعامل و تهیه پیوست های پدافند غیرعامل برای طرح های آب و فاضلاب میسر خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پایداری ملی، سردار رسول رحیمی در ادامه سفر خود به استان هرمزگان از آب شیرین کن یکصدهزار متر مکعبی بندرعباس بازدید و در جلسه کارگروه آب و انرژی پدافند غیرعامل استان شرکت کرد.

وی در این جلسه اظهار داشت: با توجه به مشکلات کشور در زمینه بحران آب، اهتمام در اجرای سیاست‌های مصرف بهینه آب و پروژه های آب شیرین کن برای تامین آب شرب باید در دستور کار قرار گیرد.

سردار رحیمی همچنین بر نهادینه کردن اصول و ضوابط پدافند غیرعامل و بالابردن ضریب امنیت پایدار در سیستم‌های تامین و توزیع آب و انجام اقدامات پیشگیرانه در این خصوص تاکید کرد.

وی در ادامه با برشمردن وظایف مهم کارگروه پدافند غیرعامل آب و انرژی شورای پدافند غیرعامل استان گفت: یکی از وظایف مهم این کارگروه، رصد تهدیدات زیستی و تامین آب شرب استان است و این اقدام از طریق رعایت الزامات و ملاحظات تدوین شده توسط سازمان پدافند غیرعامل و تهیه پیوست های پدافند غیرعامل برای طرح های آب و فاضلاب میسر خواهد شد.

معاون امور استانهای سازمان پدافند غیرعامل کشور، همچنین با حضور در شرکت کشتی‌سازی فرا ساحل ایران بر رعایت الزامات و ملاحظات پدافند غیرعامل تاکید کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر