۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۳
کد خبر: ۷۱۱۱۲
فرماندار تفت:
فرماندار تفت گفت: هزینه‌کرد در حوزه پدافند غیرعامل بسیار به‌صرفه‌تر از جبران خسارت ناشی از حوادث احتمالی است که گاهی راه جبران نیز برای آن وجود ندارد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پایداری ملی به نقل از روابط عمومی فرمانداری تفت محمد دهشیری روز سه شنبه در جلسه شورای پدافند غیرعامل این شهرستان با اشاره به اهمیت موضوع پدافند غیرعامل از برگزاری مانور بین دستگاهی در این حوزه در راستای آمادگی هر چه بیشتر خبر داد.

وی بیان داشت: انتظار می‌رود کلیه دستگاه‌های شهرستان به شناسایی نقاط قوت و ضعف خود در حوزه پدافند غیرعامل اقدام نموده و برای رفع نقاط ضعف و آسیب راهکارهایی در جلسات بعدی ارائه نمایند.

دهشیری خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی برای برگزاری دوره‌های آموزشی در حوزه پدافند غیرعامل نیز باید در دستور کار قرار گیرد تا آگاهی مدیران در این حوزه افزایش یابد.

فرماندار تفت عنوان نمود: مدیران با برگزاری مانور در حوزه پدافند غیرعامل در دستگاه متبوع خویش به ارزیابی میزان آمادگی پرداخته و نقاط ضعف دستگاه خود را با برنامه‌ریزی و زمان‌بندی مشخص رفع نمایند.

دهشیری در پایان از برنامه‌ریزی برای برگزاری مانور مشترک بین دستگاهی در این زمینه در راستای افزایش آمادگی دستگاه‌های عضو این شورا خبر داد.

تفت در ۲۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر