۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۷۰۸۱۰
چهارمین جلسه کارگروه سایبری و الکترونیک به صورت ویدئو کنفرانس با حضور معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان پدافند غیرعامل کشور و مدیران کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ها برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پایداری ملی، به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان آذربایجان شرقی، چهارمین جلسه کارگروه سایبری و الکترونیک سازمان پدافند غیرعامل کشور به ریاست دکتر سعید رحیمی، معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان پدافند غیرعامل کشور و مدیران کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان به صورت ویدئو کنفرانس در اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، دکتر رحیمی، برنامه‌ها، سیاست‌ها و اقدامات مورد انتظار در حوزه سایبری و الکترونیک را تشریح کرد.

در ادامه، محمد فرزاد، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان به ارائه گزارشی از اقدامات و عملکرد کارگروه سایبری و الکترونیک استان پرداخت.

در ادامه، گزارشی پیرامون برگزاری جلسات و مصوبات کارگروه، وظایف مرکز نما و تعداد پروانه‌های فعال در حوزه خدمات افتا در استان، وظایف مرکز ماهر و مرکز ارم و مرکز افتای استان و عملکرد آپای دانشگاه تبریز و سایر رویدادهای برگزار شده در اداره کل ICT استان در حوزه سایبری و الکترونیک از سوی وی ارائه شد.

همچنین فرزاد به بیان انتظارات و درخواست های این کارگروه از سازمان پدافند غیرعامل کشور پرداخت.
در ادامه عملکرد کارگروه سایبری و الکترونیک استان یزد و اصفهان نیز توسط مدیران استان‌‎های مذکور ارائه شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر