۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۶
کد خبر: ۷۰۳۳۴
یادداشت| دکتر محمد کریمی نیا
این پاندمی و موجهای قبلی، فعلی و موج آتی نشان داد در آینده پیش رو نیازمند اصلاحات جدی در تولیت سلامت کشور هستیم.
به گزارش پایداری ملی، دکتر محمد کریمی نیا در یادداشتی نوشت؛ پاندمی کووید-19 نشان داد که مدافعان سلامت(حوزه بهداشت و پیشگیری،حوزه درمان،حوزه HSE, حوزه دارو،حوزه واکسن،حوزه های پشتیبانی و ستادی، حوزه های داوطلبی،عددحوزه های آب ،انرژی،خدمات شهری، نیروهای مسلح و....) در راه میهن و مردم و کسب رضایت الهی از هیچ کوششی حتی جانفشانی دریغ ننموده و دریغ ندارند، هر چند قدردانی شایسته از آنان و خانواده های گرانقدرشان بعمل نیاید.

 این پاندمی و موجهای قبلی، فعلی و موج آتی نشان داد در آینده پیش رو نیازمند اصلاحات جدی در تولیت سلامت کشور هستیم، اصلاح ساختاری و تربیت مدیرانی که منفعت شخصی را ترجیح ندهند، به کار گروهی و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های کشور در راه ارتقای سطح سلامت آحاد جامعه اعتقاد علمی و عملی داشته باشند، نیازمند همدلی و همراهی مسئولان ارشد هستیم. 

بجای توجه به درمان ، حوزه های بهداشت و پیشگیری و کارکنان مرتبط در دستگاه های مختلف کشور مورد حمایت و پشتیبانی جدی قرار گیرند.

قدردان نخبگان، خبرگان، دانشمندان، متخصصان و کارشناسانی باشیم که سنگر دفاع از سلامت جامعه را ترک نگفته و سبب افتخارآفرینی در دوران سخت تحریم های ظالمانه و تهدیدات و تحدیدات داخلی و خارجی گردیدند.
یادتان باشد 
در آینده مجددا یکدیگر را خواهیم دید. 

چو به گشتی طبیب از خود میازار                                  چراغ از بهر تاریکی نگه دار

«سعدی علیه الرحمه»
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر