۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۶۹۹۷۷
در قالب توافقنامه اجرایی می شود؛
موافقت نامه برنامه های پدافند غیرعامل سال 1401 شرکت ملی گاز به امضاء معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور و معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران رسید.
به گزارش پایداری ملی، همایش  HSE و پدافند غیرعامل شرکت ملی گاز با حضور معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور و مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران برگزار شد.

در این نشست دکتر عبدالرحمن کشوری معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل با تشریح اهمیت و ضرورت پدافند غیرعامل در صنعت گاز به بیان تهدیدات پیش روی این صنعت پرداخت و اظهار داشت: در راستای کاهش اثر تحقق تهدیدات دشمن بر صنعت گاز، برنامه های مبتنی بر پدافند غیرعامل در شرکت ملی گاز با همکاری و مشارکت سازمان پدافند غیرعامل کشور و وزارت نفت و شرکت ملی گاز که پیش از این نهایی شده بود، امروز با تلاش مجموعه شرکت ملی گاز در قالب توافقنامه به مرحله اجرا در می آید.

دکتر مجید چگینی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران نیز در این همایش ضمن تشکر از اقدامات و همکاری معاونت انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور با شرکت ملی گاز ، رعایت کامل اصول و ضوابط پدافند غیرعامل در صنعت گاز را یک اصل اساسی دانست و ابراز امیدواری کرد تا با برنامه های پدافند غیرعامل سال 1401 در شرکت ملی گاز ایران به صورت کامل پیاده سازی گردد.

در حاشیه این همایش موافقت نامه برنامه¬های پدافند غیرعامل سال 1401شرکت ملی گاز به امضا معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور و معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز رسید.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر