۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۶۹۸۷۳
براساس آخرین گزارش آکادمی اطفال آمریکا ، بیش از۱۱۲ هزار مورد کووید-۱۹ در کودکان در هفته گذشته در ایالات متحده گزارش شده است که تقریباً دو برابر تعداد موارد چهار هفته قبل است.
به گزارش پایداری ملی به نقل از خبرگزاری فارس، سی‌جی‌تی‌ان نوشت؛ براساس آخرین گزارش آکادمی اطفال آمریکا (AAP) و بیمارستان کودکان، بیش از۱۱۲ هزار مورد کووید-۱۹ در کودکان در هفته گذشته در ایالات متحده گزارش شده است که تقریباً دو برابر تعداد موارد چهار هفته قبل است.

در این گزارش که روز سه‌شنبه منتشر شد، آمده است که این هفتمین افزایش هفتگی متوالی موارد کودکان کووید-۱۹ در ایالات متحده است.

براساس این گزارش، از زمان شروع همه‌گیری در کشور، تقریباً ۱۳.۴ میلیون کودک برای ابتلا به کووید-۱۹ مثبت شده‌اند و تقریباً ۳۷۶ هزار مورد از این موارد در چهار هفته گذشته اضافه شده است.

از ابتدای سال ۲۰۲۲، تاکنون نزدیک به تست ۵.۵ میلیون کودک کووید-۱۹ مثبت شده است. براساس این گزارش، کودکان ۱۸.۹ درصد از کل موارد COVID-۱۹ در ایالات متحده را تشکیل می دهند.

دولت آمریکا هشدار داده است که این کشور ممکن است در پاییز و زمستان شاهد ۱۰۰ میلیون ابتلا به کرونا و موج قابل توجهی از مرگ و میر باشد. چندین کارشناس بر سر این موضوع توافق دارند که موج چشمگیری در پاییز و زمستان امسال از راه خواهد رسید چرا که تأثیر واکسن‌ها نیز کاهش پیدا خواهد کرد و این در حالی است که محدودیت‌ها کم شده است و انواع ویروس که قادر به دور زدن سیستم ایمنی هستند در حال انتشار هستند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر