۳۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۹
کد خبر: ۶۹۵۴
شورای پدافند غیرعامل در خارگ با حضور معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح تشکیل شد.
سید پیروز موسوی در شورای پدافند غیر عامل خارک افزود: با توجه به اهمیت این جزیره، همان گونه که در زمان دفاع مقدس نیز شاهد بودیم، دشمن همیشه در صدد ضربه زدن به آن خواهد بود.

موسوی تصریح کرد: خارک آخرین حلقه خطوط نفت کشور محسوب می شود و نقش بسیار مهمی در این زمینه ایفا می کند و ایمن سازی و پایداری در ارسال نفت، از ماموریت های مهم این شرکت است.

وی افزود: نفت همیشه به عنوان فرصتی برای شکوفایی اقتصادی کشور مطرح بوده است و همیشه بسیج و هماهنگی ظرفیت های ملی به عنوان یک اصل اساسی در کشور مطرح بوده و باید اذعان داشت که بخش مهمی از درآمد کشور از طریق این شرکت نفتی و در جزیره خارک بوده است.

بخشدار ویژه خارک نیز در این نشست اظهار کرد: تمرکز دشمن در زمان جنگ روی این جزیره، به لحاظ نقش مهم آن در صادرات نفت کشور بوده است و تعدد بمباران ها در زمان جنگ گویای این موضوع است.

علی قاسمی اضافه کرد: حضور مردم در کنار شرکت نفت، همواره عاملی برای تقویت آن بوده است و با توجه به اینکه مسوولیت تامین امنیت جزیره خارک بر عهده شورای تامین است و از سردار جزایری خواست تا در این زمینه مصوباتی را مقرر کنند تا ما در آینده و تا زمان حصول نتیجه، به استناد این مصوبات پیگیر حل مشکلات این جزیره باشیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر