۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۸
کد خبر: ۶۹۲۷۵
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: در پی وقوع ۳۵ حادثه از ۲۵ اسفند سال گذشته الی ۱۵ فروردین سال جاری، نجاتگران جمعیت هلال احمر کردستان به ۲۲۹ حادثه دیده در این استان امداد رسانی کردند.
به گزارش پایداری ملی پیام جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: امدادرسانی به هموطنان با حضور نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر کردستان در قالب طرح امداد و نجات نوروزی همزمان با سراسر کشور انجام شد.‌

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: در پی وقوع ۳۵ حادثه از ۲۵ اسفند سال گذشته الی ۱۵ فروردین سال جاری، نجاتگران جمعیت هلال احمر کردستان به ۲۲۹ حادثه دیده در این استان امداد رسانی کردند.

وی افزود: از مجموع حوادث به وقوع پیوسته ۲۸ مورد جاده‌ای، ۲ مورد برف و کولاک، ۴ مورد خدمات حضوری و یک مورد کوهستان بوده و از مجموع کل حادثه دیدگان ۱۲۶ نفر حادثه دیده از حوادث جاده‌ای است که ۱۳ مورد رها سازی صورت گرفته و همچنین ده نفر از مصدومین جهت درمان به مراکز درمانی منتقل شدند و ۲۷ نفر نیز اسکان داده شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان عنوان کرد: در این مدت ۱۱۹ نفر نیروی عملیاتی در قالب ۳۹ تیم عملیاتی به همراه ۲۴ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام و امداد رسانی به حادثه دیدگان را برعهده داشته‌اند. 

وی افزود: در طرح امداد و نجات نوروزی، ۳۱ پایگاه امدادی ثابت و سیار فعال بوده و به هموطنان خدمت‌رسانی کردند.

جلالی یادآور شد: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر کردستان به صورت شبانه روزی هر لحظه آماده ارائه خدمت به مردم هستند و در جهت سلامتی و کمک رسانی به هموطنان گام برمی‌دارند و هنگام مسافرت در صورت وقوع حادثه، شماره ۱۱۲ جمعیت هلال احمر آماده امدادرسانی به آسیب دیدگان است و در کمترین زمان ممکن نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام می‌شوند.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر