۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳
کد خبر: ۶۹۲۵۳
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم، از صدور اولین گواهینامه افتا با عنوان خدمات عملیاتی افتا به شرکت استان قم خبر داد.
به گزارش پایداری ملی به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم، جواد غلام پور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گفت: اولین گواهینامه افتا با عنوان خدمات عملیاتی افتا با گرایش پیاده سازی امنیت فیزیکی و محیط پیرامون صادرشد.

وی افزود: متقاضیان هم استانی می توانند با استفاده از توان شرکت های دارای پروانه افتا، ضمن ارتقای سطح امنیت سایبری، خطر بروز حملات سایبری و ایجاد اختلال در فعالیت و کسب و کار خود را کاهش ‌دهند.

غلام پور افزود: گواهی نامه‌های افتا سازمان فناوری اطلاعات و مرکز مدیریت راهبردی افتا تدوین شده و در چهار حوزه خدمات مدیریتی، عملیاتی، فنی و آموزشی با گرایش‌های مختلف صادر می‌شود.

بر اساس این گزارش، برای مشاهده شرکت های دارای گواهی نامه و یا ثبت شرکت جهت ارائه خدمات در حوزه‌های مدیریتی، عملیاتی، فنی، آموزشی امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات و محصولات، سامانه https://sec.ito.gov.ir و پیوند مربوطه در زیر پورتال اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم به آدرس qom.ict.gov.ir در دسترس است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر