۰۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۵
کد خبر: ۶۹۱۷۶
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه هرمزگان گفت: شمار نهایی مصدومان حادثه آتش سوزی الهیه قشم به ۲۱ نفر افزایش یافته است.
به گزارش پایداری ملی به نقل از خبرگزاری صداوسیما، حسین قاسمی افزود: از این شمار ۷ نفر که دچادر مسمومیت حاد تنفسی شده بودند توسط آمبولانس‌های اورژانس ۱۱۵ قشم به بیمارستان منتقل و ۱۳ نفر خدمات سرپایی در محل دریافت کردند.

در بین مصدومان این حادثه ۵ کودک ۳ تا ۱۲ ساله نیز بوده نیز بوده که ۲ نفر از آن‌ها به بیمارستان منتقل شده اند.

قاسمی ضمن تقدیر از پرسنل اورژانس ۱۱۵ قشم به خاطر پوشش امدادی این حادثه گفت: از دقایق اولیه این حادثه سه دستگاه آمبولانس اورژانس با ۹ تکنسین خبره در محل حضور یافته و اقدامات درمانی لازم را ارائه کردند.

رئیس آتش نشانی منطقه آزاد قشم نیز گفت: این آتش سوزی ساعت چهار و ۱۱ دقیقه بامداد به آتش نشانی اعلام شد که با حضور شش خودروی آتش نشان و ۲۰ نیروی آتش نشانی ساعت هفت صبح آتش خاموش شد.

نجم الدین فریدونی افزود: این ساختمان سه طبقه چوبی بوده که از طبقه همکف به عنوان انبار چوب و رزین استفاده می‌شده و دو طبقه دیگر مسکونی بوده است.

وی گفت: این ساختمان به صورت کامل در آتش سوخت و تخریب شد و آتش به ساختمان‌های همجوار نیز آسیب وارد کرد که علت و حجم خسارت در حال بررسی است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر