۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۲
کد خبر: ۶۹۰۸۵
سردار جلالی:
سردار دکتر غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با صدور پیامی ارتحال عالم ربانی و مجاهد نستوه، حضرت آیت الله علوی گرگانی را تسلیت گفت.
به گزارش پایداری ملی، متن پیام سردار جلالی بدین شرح است؛
 
بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون
 
«اذا مات اَلْمُؤْمِنُ الْفَقِیه ثُلِمَ فِی الاِسلام ثُلْمَةٌ لاَ یَسُدُها شیء»
 
خبر عروج ملکوتی مرجع عالیقدر و فقیه مجاهد حضرت آیت الله سید محمدعلی علوی گرگانی، موجب تأسف و تالم فراوان گردید.

ایشان از علمای برجسته و فقهای عظیم الشأن جهان اسلام و تشیع بود که عمر گوهربار خود را صرف توسعه زیرساخت‌های فکری و عقیدتی انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرد و به یقین می‌توان گفت در طول ۴۰ سال گذشته آیت الله علوی گرگانی پرچمدار ولایتمداری و پاسدار واقعی حریم امامت و ولایت بود.

تواضع، فروتنی، روی گشاده و پذیرش عموم اقشاراز نخبگان گرفته تا مردم از جمله ویژگی‌های بارز اخلاقی بود که ایشان را به یک چهره دینی ممتاز، برجسته و مردمی تبدیل کرده بود.

بی شک فقدان این عالم بزرگوار که نقشی کلیدی در راه اعتلای اسلام و مذهب تشیع ایفا نموده است خسارتی بزرگ برای امت مسلمان خواهد بود.

اینجانب این مصیبت بزرگ را به محضر حضرت ولی عصر (عج) و جانشین برحقش حضرت آیت الله خامنه‌ای عزیز، حوزه‌های علمیه و همه یاران و دوستداران آن مرحوم تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و همجواری با ائمه اطهار(ع) و برای خانواده معظم ایشان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نمایم.




گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر