۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳
کد خبر: ۶۹۰۶۹
رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح:
رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دستیابی به اهداف انقلاب بدون تحقق «ایران قوی» ممکن نیست.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، مراسم گرامیداشت روز جوان و سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) با حضور سردار دکتر غلامرضا جلالی، رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور، حجت الاسلام عبدالعلی گواهی، رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح و جمعی از مسئولان، کارمندان و کارکنان وظیفه سازمان پدافند غیرعامل کشور برگزار شد.

حجت الاسلام عبدالعلی گواهی در سخنانی ضمن گرامیداشت ماه شعبان و اعیاد شعبانیه، این ماه را فرصت برای تمرین تقوا و بندگی دانست و اظهار داشت: این ماه به ویژه برای نسل جوان، فرصتی است تا با تأسی از الگوهای بی همتای دینی و مذهبی، راه سعادت و عاقبت به خیری در دنیا و آخرت را در پیش بگیرند و به مقامات والای انسانی دست یابند.

وی حضرت علی اکبر(ع) را که روز جوان به سبب روز تولد ایشان، نامگذاری شده است را الگویی کامل برای جوانان ما در ولایتمداری، شناخت امام زمان خود و ادب و جان نثاری در راه خداوند، دین اسلام، امام خویش و خاندانش دانست و افزود: یکی از ویژگی های بارز ایشان که مایلم توجه جوانان را به آن جلب کنم، درک درست و آگاهی از شرایط زمان خود است که باعث می شود وی بهترین تصمیم را در زمان درست اتخاذ کند.

به گفته حجت الاسلام گواهی، حضرت علی اکبر الگویی عینی است تا ما نیز به پیروی از ایشان، ارادت و عشقمان را به امام زمانمان حضرت ولی عصر (عج) و جانشین برحقش حضرت آیت الله امام خامنه ای عزیز نشان دهیم.

رییس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح جوانی را فرصتی طلایی برای انس گیری با قرآن و نماز دانست و جوانان را به خدمتگزاری، احترام و دست بوسی پدر و مادر توصیه کرد.

حجت الاسلام عبدالعلی گواهی دورانی کنونی انقلاب اسلامی را روزهایی بی نظیر برای توسعه و تعالی برای جوانان دانست و توضیح داد: اکنون انقلاب اسلامی پس از گذشتن از گردنه‌های سهمگین تاریخی، روزهای روشنی در پیش دارد که می تواند دروازه‌های علم و  دانش در کنار تعهد و تقوا را یکی پس از دیگری، پشت سر گذاشته و فتح کند.

وی با اشاره به تجارب دفاع مقدس و شرایط کنونی حاکم بر جهان افزود: وقایعی که اکنون شاهد آن هستیم در کنار همه تهدیداتی که به دنبال دارد که باید نسبت به آن هوشیار باشیم، این فرصت را به ما داده است تا به درک این موضوع به خوبی برسیم که چرا مقوله ایران قوی، آنقدر مورد تاکید رهبر فرزانه ماست.

رییس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح این روزها را فرصتی برای مرور مجدد ضرورت، مولفه‌ها و چگونگی ارتقای «قدرت ملی» برای قوی بودن و قوی ماندن دانست و تاکید کرد: سه عامل رهبری حکیم، مردمی فهمیم، میهن دوست و باایمان و نیروهای مسلح مقتدر ، با ایمان و با صلابت که نظیر آن در هیچ جای جهان دیده نمی شود، مولفه های قدرت ملی ما را تشکیل داده که سبب شده اند، کشور ایران در کوران حوادث، سرافراز، پایدار و مقتدر راه خود را به سمت قله های افتخار و رسیدن به سرمنزل مقصود ادامه دهد.

وی ضمن توصیه جوانان به شناخت زوایای شخصیتی شهید سردار قاسم سلیمانی، ایشان را نمونه یک ایرانی مسلمان و احیاکننده عزت مسلمانان، حفظ حرمت نوامیس مسلمین و مانع سیطره کفار بر مسلمانان دانست که عاقبت نیز در راه هدف و عقیده، جان را در راه خدا نثار کرد.

حجت الاسلام گواهی در پایان ضمن تبریک عید نوروز، سال 1401 را فرصتی برای تقویت روحیه جهادی و انقلابی به عنوان راه علاج مشکلات کشور دانست و برای همه مردم ایران به ویژه جوانان آرزوی موفقیت کرد.

همچنین در این مراسم با حضور سردار جلالی و حجت الاسلام عبدالعلی گواهی، 5 تن از سربازان سازمان پدافند غیرعامل کشور به مناسبت روز جوان تقدیر شدند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر